Motivul pentru care un avion s-a întors la jumătatea zborului Miami-Londra. Compania aeriană are toleranță zero pentru acești pasageri

Cătălina Burghelea 21.01.2022, 06:58
Motivul pentru care un avion s-a întors la jumătatea zborului Miami-Londra. Compania aeriană are toleranță zero pentru acești pasageri

Un avion al companiei American Airlines, care zbura de la Miami (SUA) spre Londra (Marea Britanie), s-a întors la jumătatea distanței, după ce o pasageră a refuzat să poarte mască de protecție, a indicat compania aeriană într-un comunicat. Aeronava a aterizat înapoi la Miami la o oră și 48 de minute după ce a decolat.

Un avion s-a întors la jumătatea zborului din cauza unei pasagere

Un avion de pasageri al companiei American Airlines cu destinația Londra a făcut, miercuri, cale întoarsă la jumătatea zborului din cauza unei perturbări cauzate de mască. Oamenii legii locali au acționat pe Aeroportul Internațional din Miami, a spus compania aeriană.

„Zborul 38 al American Airlines, care făcea legătura între Miami şi Londra, s-a întors la Miami din cauza unui client perturbator care a refuzat să respecte cerinţa federală de a purta mască”, a declarat American Airlines într-un comunicat citat de CNN.

Refuzul de a purta mască de protecție a avut o consecință neașteptată

Departamentul de poliție din Miami-Dade a declarat, pentru CNN, că a fost sunat de compania aeriană în legătură cu o pasageră care refuză să respecte regulile sanitare care prevăd purtarea măștii de protecție. Boeingul 777, care avea la bord 129 de pasageri şi 14 membri ai echipajului, a fost întâmpinat la întoarcerea în Florida de autoritățile din Miami.

Odată ce avionul a ajuns la poarta de îmbarcare, pasagera a fost escortată afară din avion de către ofițerii MDPD fără incidente. Femeia a fost apoi tratată administrativ de către personalul American Airlines, potrivit detectivului A. Colome de la Departamentul de Poliție din Miami-Dade.

Cursele aeriene TAROM către și dinspre Republica Moldova și Israel sunt suspendate foto - Pexels

Femeia a fost inclusă pe „lista neagră” a American Airlines

Reprezentanții companiei aeriene au precizat că pasagera implicată în acest incident a fost trecută pe „lista internă de refuz” a American Airlines, „în aşteptarea unei anchete mai aprofundate”.

„Mulțumim echipajului nostru pentru profesionalism și le cerem scuze clienților noștri pentru inconvenient”, a declarat compania American Airlines.

Multe incidente raportate în pandemie

Au fost deja înregistrate 151 de rapoarte cu privire la pasagerii indisciplinați în acest an, conform datelor Administrației Federale a Aviației până pe 18 ianuarie. Dintre acestea, 92 au fost incidente legate de masca de protecție. În 2022, au fost demarate 32 de investigații.

Autoritatea de reglementare a aviaţiei civile din SUA (FAA) a stabilit, în ianuarie 2021, o politică de toleranţă zero pentru pasagerii care refuză să poarte mască de protecție, în contextul în care echipajele de zbor ale companiilor aeriene s-au confruntat cu o explozie a cazurilor de violenţă verbală sau vătămare fizică din partea persoanelor care nu se conformează acestei reguli sanitare.

FAA are autoritatea civilă să propună amenzi de până la 37.000 de dolari americani per încălcare a disciplinei din partea pasagerilor. Agenția nu are autoritate de urmărire penală.

Pasagerii obraznici s-au înmulțit

În 2021, Autoritatea de reglementare a aviaţiei civile din SUA a înregistrat 5.981 de rapoarte cu privire la călătorii obraznici. Dintre acestea, 4.290 – aproape 72% – au fost incidente legate de mască. FAA notează pe site-ul său că rata incidentelor de pasageri indisciplinați a scăzut cu aproximativ 50% de când a atins niveluri record la începutul anului 2021.

Înainte de 2021, FAA nu a urmărit numărul de incidente provocate de călătorii cu proastă creștere, deoarece numărul era destul de consistent. Însă, comportamentul nepotrivit al pasagerilor, la sfârșitul anului 2020, a determinat agenția să ia în considerare aceste rapoarte.

Urmăriți Impact.ro și pe