Tricolorii au bifat, totuși, o victorie la meciul cu Macedonia. Au reușit să bată un serial turcesc

Andrei Cezar 09.09.2021, 17:07

România a remizat la Skopje, cu Macedonia de Nord, scor 0-0, într-un meci în care cele mai importante ocazii le-au aparținut gazdelor. Chiar dacă nu au câștigat, tricolorii au fost urmăriți totuși cu sufletul la gură de români. Acest lucru este demonstrat prin cifrele audiențelor de seara trecută. Meciul din etapa a șasea a preliminariilor Campionatului Mondial 2022 a fost transmis de Pro TV și i-a adus postului din Pache Protopopescu o audiență dublă față de posturile concurente.

Audiențe mari la meciul Macedonia de Nord – România

În cele trei runde disputate în luna septembrie, echipa națională de fotbal a României a reușit două victorii, cu Islanda în deplasare (2-0) și cu Liechtenstein acasă  (2-0) și un egal, în deplasare cu Macedonia de Nord.

Ultima etapă însă a fost de departe cea mai urmărită dintre toate. Confruntarea de la Skopje a fost, din punct de vedere a audienței, peste celelate două meciuri ale selecționatei lui Mirel Rădoi, chiar dacă tricolorii nu au reușit decât un egal.

Peste 1,8 milioane de români au ales seara trecută să urmărească din fața televizoarelor meciul cu Macedonia de Nord, potrivit paginademedia.ro. O audiență dublă față de cele obținute de posturile concurente, Kanal D și Antena 1. Pro TV înregistrase cifre foarte bune și înaintea meciului, atunci când postul din Pache Protopopescu a difuzat ”Las Fierbinți”. Peste două milioane de telespectatori au urmărit serialul de comedie.

De partea celaltă, Kanal D a difuzat pe tronsonul orar 20:00 – 00:00 ”Doctorul Minune” și Bravo ai Stil! În timp ce Antena 1 a oferit publicului telespectator două filme: ”Cenușăreasa” (20:30) și ”Death Wish” (22.00).

Tricolorii au bifat, totusi, o victorie la meciul cu Macedonia. Au reusit sa bata un serial turcesc
Tricolorii au bifat, totusi, o victorie la meciul cu Macedonia. Au reusit sa bata un serial turcesc

Pro TV a spulberat concurența pe toate segmentele de audiență

Pe segmentul de public național, Pro TV a fost lider detașat pe intervalul difuzării meciului. Peste 1,8 milioane de români au urmărit selecționata lui Mirel Rădoi. Finalul serialului turcesc şi Bravo, ai stil! au pus Kanal D pe locul doi în clasament, cu 809.000 de privitori. La şi mai mare distanţă era Antena 1 pe locul trei, cu 566.000 de urmăritori.

Pe segmentul de public urban, partida echipei naționale a fost de asemenea foarte apreciată. Mai bine de un milion de telespectatori s-au uitat la egalul tricolorilor pe Pro TV. A doua staţie TV din clasament era Kanal D, cu 433.000 de privitori. Podiumul a fost completat Antena 1 – 286.000 de urmăritori.

Și pe segmentul tinerilor, adică cel comercial, partida Macedonia de Nord – România a stat, de asemenea, foarte bine în audiențe. Nu mai puțin de 456.000 de telespectatori pe minut a înregistrat Pro Tv-ul, câștigând detașat și în acest clasament. Locul doi i-a revenit postului Antena 1, care a înregistrat 153.000 de privitori, iar locul trei a fost adjudecat de Kanal D cu 131.000 de urmăritori.

Urmăriți Impact.ro și pe