Subaru a aplicat un facelift pentru Forester. Versiunea europeană a primit actualizări de design și tehnologie

Bogdan Bârliga 12.01.2022, 10:11
Subaru a aplicat un facelift pentru Forester. Versiunea europeană a primit actualizări de design și tehnologie

Subaru a decis că e momentul oportun să aducă câteva îmbunătățiri pentru Forester și a prezentat oficial modelul cu facelift pentru piața din Europa.

Subaru Forester a fost lansat în anul 1977 și de atunci compania a reușit să vândă pe piața europeană 375.000 de unități și peste 4,5 milioane de exemplare la nivel global.

Subaru Forester facelift – ce aduce nou acest upgrade

La exterior modificările au vizat în principal partea frontală a mașinii și Forester facelift are acum o grilă redesenată și sistemul de iluminare a primit un design nou.

Subaru a aplicat un facelift pentru Forester. Versiunea europeană a primit actualizări de design și tehnologie

Au fost introduse culorile Cascade Green Silica, Brilliant Bronze Metallic și Autumn Green Metallic, iar pentru interior a fost implementat un ecran de 8 inch pentru sistemul de infotainment.

Subaru a aplicat un facelift pentru Forester. Versiunea europeană a primit actualizări de design și tehnologie

Cele mai importante modificări au fost cele tehnologice pentru că Subaru a decis să extindă pachetul sistemelor de asistență cu trei noi funcții.

Subaru Forester facelift este dotat acum și cu funcțiile Automatic Emergency Steering, Adaptive Cruise cu Lane Centering și Lane Departure Prevention. În cazul funcției de asistență Lane Departure Prevention acest update extinde capacitatea sistemului pentru recunoșterea liniei de demarcație pentru zonele cu iarbă și marginea drumului.

Subaru a aplicat un facelift pentru Forester. Versiunea europeană a primit actualizări de design și tehnologie

Sistemul de monitorizare a șoferului cu tehnologia de recunoaștere facială dezvoltată de Subaru a fost îmbunătățită pentru Forester facelift cu o nouă funcție de control prin gesturi, care permite celui de la volan să ridice și să scadă temperatura setată a sistemului de control automat al climatizării prin gesturi ale mâinii.

Subaru a aplicat un facelift pentru Forester. Versiunea europeană a primit actualizări de design și tehnologie

Subaru Forester Facelift – tehnologie

Acest model este construit pe platforma SGP și este oferit cu o un singur sistem de propulsie hybrid. Acesta este format dintr-un motor pe benzină de 2.0 litri cu 150 CP și o unitate electrică de 16 CP.

Motorul electric al sistemului hybrid este integrat în cutia de viteze Lineartronic, iar bateria este instalată central în spatele mașinii.

Subaru a aplicat un facelift pentru Forester. Versiunea europeană a primit actualizări de design și tehnologie

Subaru Forester pornește doar în mod electric și poate parcuge folosind resursele bateriei cu o capacitate de 13,5 kW o distanță de 1,6 kilometri cu o viteză maximă de 40 km/h.

Autoturismul cu o gardă la sol de 220 mm și tracțiune integrală permanentă poate accelera de la o la 100 km/h în 11,8 secunde și atinge o viteză maximă de 188 km/h.

Subaru a aplicat un facelift pentru Forester. Versiunea europeană a primit actualizări de design și tehnologie

Facelift-ul pentru Forester a adus și o îmbunătățite pentru arcurile elicoidale și amortizoare, iar suspensiei oferă acum un confort de rulare mai rafinat și o manevrabilitate mai agilă. Forester a primit și funcția e-Active Shift Control, care se activează automat când se află în modul de rulare S” pentru facilitarea condusului pe drumurile înguste.

Subaru a aplicat un facelift pentru Forester. Versiunea europeană a primit actualizări de design și tehnologie

Subaru Forester – cât costă în România

Pe piața locală Subaru Forester poate fi comandat cu echipările Active, Style și Premium, iar prețul de pornire pentru varianta de bază fără facelift începe de la 35.490 de euro.

Compania niponă nu a anunțat până la acest moment prețurile pentru Subaru Forester facelift și nici data de la care se pot da comenzile.

Urmăriți Impact.ro și pe
Tags:
Bogdan Bârliga
Este editorul coordonator al secției Auto de pe Impact.ro. A început să lucreze în presă din anul 2002 și a experimentat mai multe domenii de activitate ( politic, social, economic) până...