Strategia supermarketurilor din mall-uri pentru a nu pierde clienţii nevaccinaţi. Aşa poate toată lumea să facă cumpărături

Nicu Stan 28.10.2021, 15:22
Strategia supermarketurilor din mall-uri pentru a nu pierde clienţii nevaccinaţi. Aşa poate toată lumea să facă cumpărături

Care este strategia supermarketurilor din mall-uri pentru a nu pierde clienţii nevaccinaţi după ce CNSU a stabilit că aceștia din urmă nu mai au acces în aceste mari magazine. Dacă se apelează la una din metodele de mai jos, toată lumea va putea să facă cumpărături de acolo de unde vrea.

Cum poți să îți faci umpărăturile de la marii retaileri dacă nu ai certificat verde. Ce trebuie să faci

Decizia CNSU prin care interzice, începând cu data de 25 octombrie, accesul în magazinele alimentare din mall-uri a persoanelor fără certificat verde a stricat planurile multor retaileri alimentari.

Astfel, cei care au mare parte dintre unități în centre comerciale tip mall se vor confrunta cu siguranță cu lipsa clienților. Ceilalți, care au magazine specifice ar putea profita.

Intrarea in mall-uri se face doar in baza certificatului verde
Intrarea in mall-uri se face doar in baza certificatului verde

Carrefour are jumătate dintre magazine în mall-uri

Printre marii retaileri afectați se numără și retailerul francez Carrefour, care are mai mult de jumătate din cele 41 de hypermarketuri situate în centre comerciale timp mall, dar și Auchan, care administrează 33 de hypermarketuri, dintre care multe sunt situate în mall-uri. De asemenea, situația este similară și în unele magazine Cora.

Astfel, acești retaileri mizează pe magazinele lor virtuale sau pe alte servicii gen click&collect sau drive, acolo unde acest lucru este posibil.

Cum pot face românii nevaccinați cumpărături

”Pentru toți clienții, indiferent că au sau nu certificat verde, Auchan pune la dispoziție mai multe modalități de furnizare a produselor. Astfel, clienții pot comanda pe www.auchan.ro sau în aplicația Auchan și pot ridica comanda în 1 oră de la Auchan Drive, aflat în parcarea centrului comercial în care se află hipermarketul, sau pot opta pentru livrarea la domiciliu, alegând intervalul orar dorit. De asemenea, pot alege și livrarea express, în maxim 2 ore, prin partenerii Glovo, foodpanda, Takeaway, Dr. Carmen”, au explicat oficialii Auchan, potrivit economica.net.

Auchan s-a pus la punct încă de la începutul pandemiei

De altfel, Auchan pune în aplicare un plan complex de măsuri de securitate sanitară și protecție, încă de la începutul pandemiei de coviv.

”Reamintim că Auchan a pus în aplicare un plan complex de măsuri de securitate sanitară și protecție anti-covid pentru clienți și angajați, încă de la începutul pandemiei. Purtarea măștii și controlul temperaturii la intrarea în centrul comercial sunt obligatorii”, au mai adăugat reprezentanții Auchan.

În marile magazine care au intrare directă nu este necesar certificatul verde

Trebuie menționat faptul că în cazul magazinelor aflate în centre comerciale, acestea din urma realizează verificarea certificatului verde Covid și permit accesul în acord cu prevederile legale. În cazul magazinelor cu acces direct se poate intra și fără certificatul verde.

Și pentru clienții Carrefour există varianta achiziției prin platforma online sau prin Bringo. Din informațiile sursei citate mai sus compania a analizat, de asememnea, posibilitatea de a încuraja, acolo unde se poate, serviciul click and collect, făcându-l gratuit timp de 3 săptămâni. Momentan însă, compania nu a făcut însă niciun anunț oficial în acest sens.

Urmăriți Impact.ro și pe