Va fi trafic de coșmar pe șoseaua Berceni, acolo unde demarează lucrările de construcție a stației de metrou ”Tudor Arghezi”. Poliţiştii Brigăzii Rutiere au anunţat că de luni, ora 10.00, pe șoseaua Berceni se va circula pe câte o bandă pe sens, potrivit News.ro.
Din cauza lucrărilor la noua stație de metrou, circulația rutieră va fi restricționată pe o porțiune de 500 de metri, pe sensul de ieşire din Capitală. Circulaţia rutieră din zona respectivă se va desfășura astfel pe câte o singură bandă pe sensul de mers. Se așteaptă ca în zonă să apară trafic intens, de aceea polițiștii rutieri au venit cu recomandri.
Conducătorii de autovehicule trebuie să circule cu prudenţă, să respecte semnificaţia indicatoarelor rutiere montate temporar în zonă, precum şi semnalele poliţiştilor rutieri. ”Pietonii au obligaţia să circule numai pe trotuare, să traverseze strada prin locurile special amenajate şi semnalizate sau la culoarea verde a semaforului electric, după o temeinică asigurare şi să nu staţioneze pe partea carosabilă”, mai transmit poliţiştii de la rutieră, într-un comunicat de presă.
Noul proiect de infrastructură a fost aprobat de Ministerul Fondurilor Europen încă din luna septembrie 2020. Stația de metrou Tudor Arghezi, proiect de 50 milioane euro, va face conexiunea dintre zona de sud a Bucureştiului cu nordul şi centrul Capitalei.
Stația de metrou Tudor Arghezi va fi construită între staţia Berceni, actualul capăt de linie al Magistralei 2 de metrou şi Şoseaua de Centură și va avea 15.100 mp, fiind una supraterană. Aceasta va reprezenta o clădire cu subsol, parter şi două etaje.
[rssfeed id='1609318597' template='list' posts=2]Noul traseu va avea 1,6 kilometri și va fi, de fapt, dezvoltat de la o linie, cum este în prezent, la două linii. Vor fi construite și șase zone de acces pietonal, din care două vor fi situate pe partea opusă a Şoselei Berceni, fiind asigurată legatura printr-un pasaj pietonal subteran.
Călătorii vor avea acces din stația de metrou supraterană direct la parcarea de tip park & ride care va fi amenajată în imediata apropiere. Astfel, oamenii din afara Bucureștiului își pot lăsa mașinile în parcare și pot ajunge aproape oriunde în Capitală cu metroul.
Lucrările la noua stație de metrou, care va avea și un sistem de degivrare, pentru zilele geroase de iarnă, vor dura 22 de luni și vor costa 50 de milioane de euro.