Schimbare radicală anunțată în magazinele Lidl. Alimentele din carne dispar de pe rafturi, cu ce vor fi înlocuite

Stan Filon 06.02.2023, 19:13
Schimbare radicală anunțată în magazinele Lidl. Alimentele din carne dispar de pe rafturi, cu ce vor fi înlocuite

Schimbarea radicală anunțată în magazinele Lidl care îi va scoate din sărite pe fanii magazinelor din România! Anunțul a venit chiar de la Christoph Graf, managerul de achiziții al Lidl Germania. Acesta a spus că va reduce drastic anumite produse din magazin, după care românii se dau în vânt însă.

Schimbare radicală anunțată în magazinele Lidl

Așadar, se anunță schimbări foarte importante în magaziele Lidl. Christoph Graf, managerul de achiziții al Lidl Germania, a declarat presei locale că retailerul va reduce drastic oferta de carne în următorii ani, însă va spori oferta de produse „vegetariene”.

Managerul de achiziții al Lidl Germania a declarat pentru Lebensmittelzeitung, la sfârșitul „Săptămânii verzi” care a avut loc sâmbătă, 4 februarie, că nevoia de protecție a climei va duce la o schimbare a ofertei în magazinele Lidl. Potrivit lui Graf, citat de Euroweeklynews, retailerul va reduce drastic oferta de carne în următorii ani și că își va spori, în schimb, oferta de produse „vegetariene”.

Schimbare radicala anuntata in magazinele Lidl
Schimbare radicala anuntata in magazinele Lidl

Nu există al doilea Pământ

Oficialul german a spus că nu există „nicio alternativă”, deoarece nu există o a doua planetă Pământ, așa că trebuie să învățăm să mâncăm într-un mod care să țină cont de limitele planetei. Neamțul a mai spus că lumea poate susține doar 10 miliarde de oameni, iar asta doar dacă se reduce consumul de carne.

Prin această schimbare, managerul de achiziții al Lidl Germania este de părere că această schimbare pentru lanțul de magazine va îmbunătăți imaginea Lidl pe piață, în special în rândul tinerilor. El a adăugat că nu crede că este nevoie ca Lidl să îi educe pe consumatori. „Cred că generația tânără este mulțumită când abordăm acest subiect.”

Oficialul a mai spus că Lidl dorește să se diferențieze de concurenții săi nu prin creșterea vânzărilor ci prin crearea unui brand foarte apreciat pe piață. Clienții existenți nu ar trebui să fie îngrijorați, a mai spus Graf, deoarece: „fiind un lanț de discount, clienții sensibili la preț constituie în mod tradițional nucleul clientelei”.

Grupul Lidl a adoptat la nivel global un pachet de măsuri menite să susțină o alimentație echilibrată în rândul consumatorilor. Astfel, în linie cu strategia sa de sustenabilitate și cu politica de achiziții responsabile, retailerul își propune să vină în sprijinul clienților care adoptă acest stil alimentar cu o serie de produse mai sănătoase și sustenabile în viitor, anunța filiala Lidl locală, în urmă cu câteva zile.

Urmăriți Impact.ro și pe
Stan Filon
Mi-am dorit întotdeauna ca articolele mele să schimbe lucrurile în bine, fie că am scris despre corupția din România  sau am prezentat poveștile de viață ale unor oameni obișnuiți. Îmi...