Schimbare de nume cu peripeții la Volkswagen. Gafa imensă pe care a făcut-o un angajat

Stan Filon, Mirabela Năstase 31.03.2021, 09:35
Schimbare de nume cu peripeții la Volkswagen. Gafa imensă pe care a făcut-o un angajat

Celebrul constructor auto Volkswagen își schimbă denumirea! Pare greu de crezut, dar nemții au pus totul la punct, însă a avut loc o eroare colosală! Compania se pare că nu era încă pregătită să facă marele anunț, însă a avut loc o gafă de proporții, după ce un angajat a publicat comunicatul oficial cu o lună mai devreme!

Schimbare de nume cu peripeții la constructorul auto german Volkswagen

Comunicatul respectiv spunea că denumirea producătorului german se va schimba pentru operațiunile pe care compania le are în Statele Unite ale Americii. Așadar, noul nume se transformă într-o combinație între Volt, care este unitatea de măsură derivată în Sistemul Internațional pentru tensiunea electrică și vechiul nume al companiei, Volkswagen. Așadar, a reieșit numele de: Voltswagen.

Comunicatul care anunța noul nume pentru operaţiunile sale din SUA, Voltswagen of America, subliniind eforturile din domeniul vehiculelor electrice ale producătorului german de automobile, a fost imediat retras de pe site-ul constructorului auto, potrivit CNBC. Un purtător de cuvânt al companiei a refuzat să comenteze, dar o persoană familiarizată cu planurile companiei a confirmat autenticitatea comunicatului, care a fost ulterior retras. Comunicatul spune că schimbarea numelui se aşteaptă să intre în vigoare în luna mai şi a denumit modificarea o ”declaraţie publică a investiţiei viitoare a companiei în e-mobilitate”.

Schimbare de nume cu peripetii la constructorul auto german Volkswagen
Schimbare de nume cu peripetii la constructorul auto german Volkswagen

Ce speră noua companie Voltswagen să realizeze în America

Comunicatul spunea că firma intenţionează să păstreze culoarea albastru închis a logo-ului VW pentru vehiculele alimentate cu gaz şi să utilizeze albastru deschis pentru a diferenţia ”noul brand centrat pe EV”.

Voltswagen of America va rămâne o unitate de operare a Volkswagen Group of America şi o filială a Volkswagen AG, cu sediul în Herndon, Virginia. Volkswagen aşteaptă ca peste 70% din vânzările europene ale mărcii sale să fie vehicule electrice până în 2030, faţă de obiectivul anterior de 35%. În SUA şi China, se aşteaptă ca jumătate din vânzările sale să fie EV în acelaşi interval de timp. Rămâne de văzut dacă noua denumire va aduce mai multe vânzări companiei în Statele Unite ale Americii, unde compania a avut de suferit după scandalul Dieselgate, când s-a aflat că nivelul de noxe a fost manipulat printr-un cip instalat de constructorul german.

Urmăriți Impact.ro și pe
Stan Filon
Mi-am dorit întotdeauna ca articolele mele să schimbe lucrurile în bine, fie că am scris despre corupția din România  sau am prezentat poveștile de viață ale unor oameni obișnuiți. Îmi...