Prima zi de Paște a adus și un scandal uriaș pe aeroportul din Otopeni, după ce zeci de pasageri s-au trezit în imposibilitatea de a se îmbarca spre Germania, fiind astfel nevoiți să rămână pe aeroport. Acest lucru s-a întâmplat deoarece Wizz Air ar fi vândut mai multe bilete decât locuri disponibile, conform pasagerilor.
În pofida acestor acuzații, compania aeriană a negat toate acuzațiile aduse la adresa sa și susține că o problemă tehnică ar fi dus la schimbarea aeronavei cu una mai mică. Însă asta nu este tot, deoarece unui pasager i s-a făcut rău imediat după ce a aflat că i s-a amânat cursa, fiind nevoie de intervenția medicilor.
Un număr de 180 de oameni aveau programat, pentru prima zi de Paște, zborul spre Germania, cu o cursă Wizz Air, iar 58 dintre ei aceștia au fost nevoiță să rămână la sol, din lipsă de locuri. Nu este de mirare că acest lucru a dus la un scandal de proporții pe Aeroportul Otopeni, mai ales că oamenii acuză compania low-cost că a vândut mai multe bilete decât capacitatea aeronavei.
„Am cumpărat trei bilete în același timp. Am cumpărat în aceeași zi și pe ea a lăsat-o să intre și pe mine nu. Același bon. Noi suntem grup, avem cazare luată”.
Marea majoritate a oamenilor își făcuseră planuri de Paște, astfel că aveau cazări cumpărate și multe planuri făcute în avans. Însă dn cauza haosului creat de companie, oamenii nu s-au mai putut bucura de sărbătorile pascale.
[rssfeed id='1609318597' template='list' posts=2]„Sunt pe drumuri, am și oul la mine. Mi-am luat și oul să ciocnesc în avion și n- am apucat să urc”, a spus un bărbat.
În pofida acestor acuzații, Wizz Air continuă să nege că s-ar fi vândut mai multe bilete decât capacitatea avionului. Mai mult, reprezentanții companiei au declerat că cei 60 de pasageri au rămas pe dinafară, după ce aeronava a fost schimbată cu una mai mică, iar asta din motive tehnice.
„Wizz Air își cere scuze clienților afectați, dar siguranța pasagerilor, a echipajului și a aeronavei este prioritatea sa principală”, este mesajul transmis de compania aeriană.
Wizz Air a făcut un scurt anunț după cele întâmplate, spunând că păgubiții vor putea să-și reprogrameze zborul sau să ceară rambursarea banilor.
Însă nu este prima problemă de genul cu care se confruntă compania aeriană, fiindcă în Sâmbăta Mare, sute de pasageri au rămas blocați pe Aeroportul Otopeni ore întregi, după ce după ce cursele lor au fost amânate.