Reacția directorului artistic al Balenciaga după campania care a revoltat lumea întreagă. „Vor fi luate măsuri”

Badea Violeta 03.12.2022, 23:49
Reacția directorului artistic al Balenciaga după campania care a revoltat lumea întreagă. „Vor fi luate măsuri”

Demna Gvasalia, directorul artistic al casei Balenciaga, a reacționat sâmbătă, 3 decembrie, după scandalul în care a fost implicată celebra casă de modă. Brand-ul a publicat o serie de fotografii scandaloase. În acele imagini, mai mulți copii sunt văzuți pozând cu animale de pluș care sunt îmbrăcate în ținute BDSM.

Directorul artistic al Balenciaga, prima reacție după campania scandaloasă

Balenciaga se află în centrul unui scandal uriaș, după ultima sa campanie, în care mai mulți copii au fost fotografiați ținând în mâini jucării de pluș care aveau pe ele accesorii cu conotaţie sexuală. De exemplu, o fetiță apare cu un urs de jucărie purtând ceea ce pare a fi un ham de sclavie.

Campania a scandalizat o întreagă planetă. În urma reacțiilor, casa de modă de lux a retras reclama, însă criticile au continuat. În urma celor întâmplate, directorul artistic al casei de modă Balenciaga, Demna Gvasalia, şi-a cerut scuze „personal”.

„Doresc personal să-mi cer scuze pentru alegerile artistice proaste din jurul conceptului campaniei noastre de cadouri care implică copii şi îmi asum responsabilitatea”, a scris acesta. „Era nepotrivit ca copiii să promoveze articole care nu aveau nimic de-a face cu ei”.

„Deşi uneori îmi doresc să provoc gândirea prin munca mea, n-am avut vreodată intenţia să o fac cu un subiect atât de teribil precum abuzul asupra copiilor, pe care îl condamn fără echivoc”, a continuat Demna Gvasalia.

Citește și Arată ca o pungă de gunoi, însă este o geantă de fițe. Cât costă noul accesoriu creat de Balenciaga!

Controversata campanie Balenciaga
Controversata campanie Balenciaga

„Cer scuze oricărei persoane care a fost jignită de aceste imagini”

La sfârșitul lunii trecute, campania Balenciaga i-a revoltat pe clienți. Aceștia și-au exprimat dezamăgirea prin intermediul tuturor canalelor de comunicare. La vremea aceea, marca franceză a retras campania controversată şi şi-a prezentat scuze.

„Acest episod ar trebui să servească drept lecţie pentru mine”, a precizat Demna Gvasalia în comunicatul său de presă. „Trebuie să mă implic în organizaţiile de protejare a copiilor pentru a înţelege cum pot contribui la acest subiect teribil”.

„Cer scuze oricărei persoane care a fost jignită de aceste imagini, iar Balenciaga a garantat că vor fi luate măsuri adecvate, nu numai pentru a preveni repetarea acestui tip de greşeală, ci şi pentru a-şi asuma responsabilităţile în protejarea bunăstării copiilor în toate modurile posibile”, a conchis Demna Gvasalia.

Citește și Campania de Crăciun a casei de modă Balenciaga, retrasă urgent. Ce acuzații revoltătoare au fost aduse!

Urmăriți Impact.ro și pe
Badea Violeta
  Este redactor Impact.ro, acest site reușind să îi redea satisfacția reală a unei pasiuni și a unui loc de muncă în acealași timp. Violeta a terminat Facultatea de Jurnalism și...