Propunere revoluționară pentru traficul din București. Ce vrea să facă Nicușor Daca ajunge primar

Cum va arăta noua hartă a transportului din București potrivit viziunii lui Nicușor Dan

Dacă ajunge primar, Nicușor Dan vrea să revoluționeze traficul din București. În acest sens, deputatul propune o serie de modificări ale traseelor de troleibuze, dar și modernizarea autobuzelor vechi. Iată cum arată cum ar trebui să arate harta de transport, potrivit lui Nicușor Dan.

Cum vrea Nicușor Dan să revoluționeze traficul din București

Nicușor Dan și-a anunțat zilele intenția de candida pentru fotoliul de primar general al Capitalei. Deputatul independent și-a lansat și Programul pentru București. În ceea ce privește traficul și mijloacele de transport din Capitală, acesta propune modificarea traseelor de troleibuze, astfel încât să se facă legătura între ele. De exemplu, propune unirea liniilor 73, 74 și 76 cu liniile 79, 91 și 61, astfel încât oamenii să poată face legături mult mai ușor.

”Vă supun dezbaterii evaluarea și propunerea pentru rețeaua de troleibuze făcută pentru mine de expertul în mobilitate Tudor Măcicășan.

Principalele soluții în ceea ce privește rețeaua vizează conectarea unor linii care vin din cartiere și se opresc nejustificat în centru. De exemplu liniile 73, 74, 76 vin din sud și se opresc nejustificat înainte de Piața Unirii vor fi conectate cu 79 (Universitate – Gara de Nord – Bucureștii Noi), 91 (Universitate – Eroilor – Rahova) și 61 (Universitate – Eroilor – Militari). Ideea este de a mari densitatea liniilor de troleibuz care străbat centrul.

Alt exemplu: liniile 66 (Colentina) și 70 (Basarabia) întorc nejustificat la Vasile Pârvan. Prelungirea cu câteva stații la Gara de Nord le face mult mai atractive”, a scris Nicușor Dan pe pagina sa de Facebook.

Cum arată noua hartă de transport în viziunea lui Nicușor Dan

Cum arată noua hartă de transport în viziunea lui Nicușor Dan

Nicușor Dan propune ca vechile autobuze să circule pe baterii pentru ca să nu mai polueze

”Pentru reducerea poluării, se propune transformarea autobuzelor Mercedes Euro III în troleibuze cu autonomie (adică cu baterii mici care se încarcă de la rețeaua de troleibuze și permit o anumită autonomie). Costurile sunt mici față de beneficiul de mediu. Este o soluție asupra căreia voi reveni.

Documentul pentru troleibuz este parte din documentul pe transportul public, la rândul său parte din strategia pe mobilitate. Vi le vom pune în dezbatere aici bucată cu bucată, la fel cum vom proceda și cu celelalte domenii din program”, a mai scris Nicușor Dan pe pagina sa de Facebook.