Probleme cu aplicaţia Lidl plus. Ce mesaj au primit clienţii retailerului

Badea Violeta, Diana Dumitrache 07.09.2021, 19:33
Probleme cu aplicaţia Lidl plus. Ce mesaj au primit clienţii retailerului

Veste proastă pentru clienții Lidl! Aplicația retailerului german întâmpină anumite probleme tehnice. Utilizatorii care au încercat să o acceseze astăzi, 7 septembrie, au putut observa un anunț care i-a înfuriat. Ce mesaj au primit aceștia!

Aplicația Lidl Plus nu a funcționat pentru clienții din România

Clienții Lidl au avut parte astăzi, 7 septembrie, de o surpriză extrem de neplăcută. Cei care folosesc aplicația și au vrut să urmărească ofertele zilei nu au putut accesa Lidl Plus. Românii au primit un mesaj prin care au fost anunțați că există anumite probleme tehnice.

În anunț, compania își cere scuze pentru eventualele neplăceri, dar nu specifică nici când și nici dacă se va rezolva această problemă. Iată cum sună mesajul transmis de Lidl România.

„Din cauza unor probleme tehnice, este posibil ca ofertele din aplicație să nu fie disponibile la cumpărături repetate astăzi, 07.09.2021. Ne cerem scuze pentru disconfortul creat!”

Aplicatia Lidl Plus
Aplicatia Lidl Plus

Când a fost lansată aplicația Lidl Plus

În octombrie 2020, retailerul german Lidl lansa aplicația mobilă Lidl Plus, mai exact un program digital de fidelizare pentru clienți, ce oferă beneficii extra la cumpărături. Aceasta include un card de loialitate digital și beneficii pentru cumpărători.

Cu ajutorul Lidl Plus, aceștia se pot bucura de oferte speciale de produse și promoții săptămânale. De asemenea, aplicația include cupoane centralizate. În plus, clienții au posibilitatea de a vizualiza un istoric al cumpărăturilor în format digital.

Reprezentanții reialerului german au anunțat că aplicația poate fi descărcată în mod gratuit de pe Google Play și AppStore. Cei care vor să beneficieze de oferte trebuie să acceseze Lidl Plus și să parcurgă câțiva pași foarte simpli. Ulterior, clienții pot utiliza aplicația în orice magazin Lidl din România, dar și din alte țări în care această platformă este disponibilă și se poate accesa. Iată de ce pot beneficia clienții companiei:

  • Oferte – iau forma unor reduceri și promoții de care clienții pot beneficia prin scanarea cardului digital, înainte de efectuarea plății;
  • Cupoane – prin intermediul acestora, clienții au acces la promoții, reduceri procentuale sau prețuri speciale aplicate pe cantitatea de produse achiziționate. Cupoanele se activează din meniul aplicației înainte de a scana cardul Lidl Plus la casa de marcat;
  • Taloane răzuibile – acestea pot ascunde premii, precum cupoane de reducere cu valabilitate limitată la diverse categorii de produse. Clienții pot primi un talon răzuibil digital, în urma autentificării la casa de marcat cu cardul de fidelitate Lidl Plus și plății cumpărăturilor.
Recomandare Video Impact.ro
Urmăriți Impact.ro și pe
Badea Violeta
  Este redactor Impact.ro, acest site reușind să îi redea satisfacția reală a unei pasiuni și a unui loc de muncă în acealași timp. Violeta a terminat Facultatea de Jurnalism și...