Prezentare oficială: noul Porsche 911 GT3 RS. Autoturismul de performanță dispune de un motor aspirat de 525 CP

Bogdan Bârliga 19.08.2022, 09:09

Fanii mărcii sport germane au motive serioase să sărbătorească: noul Porsche 911 GT3 RS dispune de cel mai puternic motor aspirat din această gamă.

Autoturismul sport de performanță a primit și o infuzie tehnologică din Formula 1 și a fost dezvoltat pentru senzații tari pe circuit.

Performanțe extreme cu un motor aspirat

Prezentare oficială: noul Porsche 911 GT3 RS. Autoturismul de performanță dispune de un motor aspirat de 525 CP

Noul Porsche 911 GT3 RS (992) are sub capotă un propulsor boxer de 4.0 litri cu 6 cilindri capabil să dezvolte o putere de 525 CP la 8.500 rpm și un cuplu maxim de 465 Nm la 6.300 Nm.

Prezentare oficială: noul Porsche 911 GT3 RS. Autoturismul de performanță dispune de un motor aspirat de 525 CP

Pentru că a fost dezvoltat special pentru circuit noul 911 GT3 RS cântărește doar 1.450 de kilograme și compania germană a folosit din plin fibra de carbon ranforsată cu polimeri (CFPR).

Prezentare oficială: noul Porsche 911 GT3 RS. Autoturismul de performanță dispune de un motor aspirat de 525 CP

Resursele de putere sunt gestionate doar prin intermediul unei cutii de viteze automate cu șapte trepte și noul Porsche 911 GT3 RS poate să accelereze de la 0 la 100 km/h în 3,2 secunde.

Prezentare oficială: noul Porsche 911 GT3 RS. Autoturismul de performanță dispune de un motor aspirat de 525 CP

Motorul aspirat poate să ajungă în condiții de curse până la 9.000 rpm și 911 GT3 RS poate rula cu o viteză maximă de 296 km/h.

Prezentare oficială: noul Porsche 911 GT3 RS. Autoturismul de performanță dispune de un motor aspirat de 525 CP

Noul model dispune de un sistem DRS asemănător cu tehnologia folosită în Formula 1 prin care poate fi reglat eleronul într-un interval de operare specific.

Prezentare oficială: noul Porsche 911 GT3 RS. Autoturismul de performanță dispune de un motor aspirat de 525 CP

Cât costă noul Porsche 911 GT3 RS

Prezentare oficială: noul Porsche 911 GT3 RS. Autoturismul de performanță dispune de un motor aspirat de 525 CP

Mașina poate fi comandată și prețul de pornire în România începe de la 248.317 euro. O culoare de pe lista de opțiuni poate fi aleasă pentru 3.717 euro și frânele din carbon-ceramică pot fi comandate pentru 9.562 de euro.

Cutie manuală disponibilă pentru Porsche 911 Sport Classic

Porsche continuă dezvoltarea colecției Heritage Design cu o nouă propunere tentantă pentru fanii mărcii: noul 911 Sport Classic primește elemente ce amintesc de perioada 1960-1970.

Acest model va fi produs doar în 1.250 de unități și sub capotă dispune de un propulsor cu 550 CP asociat doar cu o transmisie manuală cu șase trepte.

Compania din Stuttgart extinde colecția Heritage Design cu nou model ce amintește de Porsche 911 produs între 1964 și 1973 și de celebrul 911 Carrera RS 2.7 din 1972.

Doar pentru colecționari: noul Porsche 911 Sport Classic. Motor de 550 CP și transimie manuală

Caroseria rezervată modelelor 911 Turbo este folosită pentru noul 911 Sport Classic și modelul dispune de un spoiler spate fix în stilul legendarului Carrera RS 2.7.

Ca și în cazul primului 911 Sport Classic din generația 997, lansat în 2009, designerii s-au inspirat din vopseaua Fashion Gray folosită pentru Porsche 356.

Porsche 911 Sport Classic este oferit cu motorul twin turbo de 3,7 litri cu șase cilindri capabil să dezvolte 550 CP, iar acest model poate fi configurat doar cu tracțiune spate.

În combinație cu cutia de viteze manuală cu șapte trepte, noul 911 Sport Classic este cel mai puternic 911 cu acest tip de cutie disponibil în oferta Porsche.

Urmăriți Impact.ro și pe
Tags:
Bogdan Bârliga
Este editorul coordonator al secției Auto de pe Impact.ro. A început să lucreze în presă din anul 2002 și a experimentat mai multe domenii de activitate ( politic, social, economic) până...