Posturile TV care fac cea mai mare audiență la mesajele transmise de autorități. Numărul impresionant de români care le-au urmărit

Vezi care sunt posturile TV care fac cea mai mare audiență

Starea de urgență schimbă preferințele românilor privind consumul de știri. Când vine vorba de acuratețea informațiilor, în plină criză provocată de pandemia de coronavirus, o bună parte dintre aceștia „abandonează” cel mai popular canal de televiziune al trustului Intact. Vezi care este cel mai urmărit post de știri când vine vorba de anunțuri din partea autorităților. Vorbim de cifre aproape duble față de Antena 3!

Posturile TV cu fac cea mai mare audiență când vorbim despre anunțuri

Criza medicală pe care o traversăm zilele acestea vine cu schimbări chiar și la nivelul consumului de știri. Stând în fața micilor ecrane, pentru a asimila noile măsuri venite din partea autorităților, românii au de ales între posturile care le prezintă cel mai mare nivel de încredere. Astfel că, potrivit paginademedia.ro, când vine vorba de anunțuri importante, Digi 24 devansează Antena 3!

Spre exemplu, aseară, la anunțul de la ora 19:00 al premierului României, Ludovic Orban, cele mai vizionate posturi de știri au fost Antena 1, Pro TV, iar, pe locul al treilea, Digi 24.

Clasat pe locul trei, Digi 24 a fost, totodată, și cea mai urmărită stație de știri, cu cifre aproape duble față de Antena 3.

Sâmbătă, când s-a făcut anunțul despre Ordonanța militară, Digi înregistra cele mai mari audiențe, însă, recordul a fost depășit aseară.

Numărul impresionant de români care au urmărit mesajele autorităților

Aseară, cifrele au fost ridicate pe toate stațiile de știri. Atât la intervenția premierului de la ora 19:00, cât și la anunțul Ordonanței militare făcut de ministrul Marcel Vela și de reputatul doctor Raed Arafat la ora 22:00, românii erau prezenți în fața micilor ecrane.

Intervenția lui Ludovic Orban a fost urmărită de peste 6,4 milioane de români. Topul este următorul: Antena 1 cu 1,9 milioane, Pro TV cu 1,7 milioane și Digi 24 cu 850.000 de români pe post, aproape două ori mai mult decât Antenei 3, care avea 470.000 de perechi de ochi pe post.

La fel s-a întâmplat și în timpul anunțului făcut de Raed Arafat și Marcel Vela la ora 22:00, când s-au înregistrat cifre impresionante atât pentru posturile TV, cât și pentru stațiile de știri.

Audienta posturilor TV pe intervalul anunțului lui Ludovic Orban

Audienta posturilor TV pe intervalul anunțului lui Ludovic Orban

 

Audienta posturilor TV pe intervalul anunțului făcut de Marcel Vela și Raed Arafat

Audienta posturilor TV pe intervalul anunțului făcut de Marcel Vela și Raed Arafat

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI