Turiștii trebuie să știe că de la 1 martie 2023 vor avea parte de multe reduceri și alte facilități, atunci când vizitează un anumit oraș din România. Primăria acestei urbe vine în sprijinul turiștilor cu oferte foarte atractive, inclusiv la restaurantele partenere.
De la 1 martie 2023, turiștii care aleg să viziteze orașul Oradea vor avea parte de multe gratuităţi şi facilităţi oferite chiar de către primărie, după cum a anunţat într-un comunicat Asociaţia pentru Promovarea Turismului din Oradea şi Regiune (APTOR).
Potrivit sursei, campania „Oradea cu drag”, pentru al patrulea an consecutiv, se desfăşoară în perioada 1 martie – 31 decembrie 2023. Această campanie le va aduce turiștilor care vor fi cazaţi la una dintre unităţile de cazare partenere (17 până în prezent), pentru minimum două nopţi consecutive, acces gratuit la cele cinci obiective turistice, precum şi la cele cinci muzee din oraş, transport public gratuit pentru 24 de ore şi reduceri atractive la cafenelele şi restaurantele partenere din Oradea.
„Am demarat, în acest an, cât mai repede campania – în alţi ani am început-o în aprilie, în primul an chiar în vară – pentru a răspunde cererilor din partea hotelierilor. Este o campanie care a început dintr-o nevoie în perioada pandemiei în care am dorit să creştem atractivitatea destinaţiei Oradea prin cât mai multe beneficii oferite turiştilor.
Dacă în primul an am avut undeva la 900 de turişti înscrişi, la ediţia de anul trecut, a treia, am avut aproape 4.000. De asemenea, şi numărul de hoteluri şi cafenele partenere a crescut de la an la an şi mă bucur că tot mai multe unităţi de cazare au înţeles importanţa acestor beneficii şi le-au integrat în pachete proprii, astfel încât să fie cât mai atractive pentru turişti”, a declarat, marţi, pentru Agerpres, directorul APTOR, Alexandru Chira.
Cu ocazia lansării campaniei, au fost invitaţi să se înscrie până la finalul anului, şi alte cafenelele, restaurantele şi unităţile de cazare din Oradea interesate să participe la această campanie. Înregistrarea turiştilor, generarea codurilor de gratuităţi şi comunicarea dintre partenerii campaniei se va realiza prin intermediul site-ului www.oradealifenouveau.ro, care asigură o comunicare transparentă între furnizorii de servicii şi oferă conectivitate directă între unităţile de cazare, muzee şi reţeaua de transport public (OTL). Aceasta aplicaţie nu este destinată utilizării turiştilor.
Dar cum se face, mai exact? Ei bine, odată ce turistul este înregistrat în sistem, acesta va primi un mesaj care conţine codul unic şi un cod QR. În baza acestui cod unic, turistul va avea acces la toate beneficiile campaniei. Un cod poate fi folosit o singură dată şi nu poate fi transferat, acesta fiind nominal.