Oradea: Campanie costisitoare de atragere a turiștilor în municipiu. Câți bani s-au alocat și cum va arăta avionul cu însemne de promovare a oraşului

Elena Avramescu / 27.01.2021, 11:07
Oradea: Campanie costisitoare de atragere a turiștilor în municipiu. Câți bani s-au alocat și cum va arăta avionul cu însemne de promovare a oraşului

Campanie costisitoare de atragere a turiștilor. Oradea nu se mai oprește din promovarea turismului inteligent, iar acum Asociaţia pentru Promovarea Turismului în Oradea şi Regiune a pus în joc nu mai puțin de 1,44 milioane lei din bani publici pentru o campanie de atragere masivă a turiştilor în municipiu din cele 4 destinaţii europene.

Campanie costisitoare de atragere a turiștilor

În acest sens, APTOR a lansat, încă de la la începutul lui 2021, o licitaţie pentru “Promovarea destinaţiei Oradea ca destinaţie de city-break printr-o campanie online şi offline”, iar termenul limită de depunere a ofertelor este de 1 februarie 2021, mai precis la ora 15:00.

Obiectivul general al acestei proceduri de achiziţie este acela de a promova destinaţia Oradea în grupurile ţintă pentru a creşte fluxurile turistice din cele 4 destinaţii sursă în regiunea Oradea – judeţul Bihor, în vederea reducerii impactului negativ al pandemiei de Covid 19 la nivelul industriei ospitalităţii din Oradea, găsim scris în caietul de sarcini pregătit de APTOR.

În concluzie, se vrea o expunere cât mai mare pentru Oradea pe toate canalele online disponibile, dar care să aparţină “unei surse unice de comunicare”. Nu se exclude nici expunerea offline, prin inscripţionarea unei aeronave cu însemne şi mesaje de promovare a municipiului.

Această campanie inedită se va desfășura pe decursul a 12 luni iar în acest interval, câştigătorul licitaţiei va trebui să conceapă şi să publice minim 96 de postări de promovare a Oradei pe o pagină de Facebook cu minim 4 milioane de urmăritori, precum și minim 48 de postări de promovare a destinaţiei pe o pagină de Instagram cu minim 500.000 de urmăritori.

Campanie costisitoare de atragere a turistilor
Oradea

APTOR vrea să decoreze un avion cu însemne de promovare a oraşului

Tot prin aceeaşi licitaţie şi din aceeaşi bani ca firma câştigătoare, APTOR vrea să conceapă şi să decoreze un avion cu însemne de promovare a oraşului. Aeronava cu pricina trebuie să ajungă în cele 4 destinaţii conectate de Oradea (Milano, Bologna, Londra şi Düsseldorf), dar şi în Oradea.

Este o acţiune absolut obligatorie. Încă de la iniţierea procedurii de ajutor de stat am ştiut că va trebui să şi promovăm destinaţia noastră. Dacă nu ne promovăm de exemplu în Milano, nu vom aduce pasageri de acolo, nu o masă suficientă pentru ca zborurile să fie menţinute şi după perioada în care operatorul primeşte ajutor de stat pentru acestea, a declarat Mihai Jurca, city managerul orașului.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI