O vezi zilnic la TV, dar nu știai că a semnat un contract cu Mega Image. Ce rol va avea vedeta TV în magazinele Mega Image

Ana Anitoiu, Ioana Nicolae 21.04.2021, 13:32
O vezi zilnic la TV, dar nu știai că a semnat un contract cu Mega Image. Ce rol va avea vedeta TV în magazinele Mega Image

O vedetă pe care o vezi zilnic la TV a semnat un contract cu Mega Image. În colaborarea cu lanțul de magazine, ea a primit un rol ce i se va potrivit perfect, în contextul în care mulți români o apreciază pentru sfaturile pe care le oferă.

Ce rol va avea vedeta TV în colaborarea cu Mega Image

Mai exact, vedeta de televiziune devine imaginea Mega Image. Rolul ei este să genereze conținut video și să vorbească despre unul dintre cele mai importante subiecte: alimentația. Un astfel de videoclip a fost deja publicat pe canalul de YouTube al lanțului de magazine, în care nutriționistul Mihaela Bilic a explicat ce înseamnă o alimentație sănătoasă pentru adulți și cum diferă aceasta de dieta ce le este recomandată copiilor pentru o dezvoltare armonioasă.

Nutriționistul Mihaela Bilic, noua imagine a lanțului de magazine Mega Image, a explicat că alimentația sănătoasă este importantă, pentru că organismul uman este asemănător unei mașini performante. Astfel, acesta poate funcționa excelent dacă ai grijă să îl alimentezi cu un ”combustibil” de cea mai bună calitate. De altfel, potrivit specialistei, ar trebui să alegi întotdeauna calitatea și nu cantitatea.

O vezi zilnic la TV, dar nu stiai ca a semnat un contract cu Mega Image. Ce rol va avea vedeta TV in magazinele Mega Image
Mihaela Bilic

Mega Image, explicații referitoare la alimentația sănătoasă

Astfel, prin intermediul Mihaelei Bilic, Mega Image a transmis explicații referitoare la alimentația sănătoasă. Nutriționistul a atras atenția că aceasta înseamnă că în farfurie trebuie să existe grăsime de calitate. Ea a menționat că paradoxal, cele mai multe persoane sunt mai atente la siluetă decât la sănătate.

”Noi considerăm că o alimentație cu puține calorii și bogată în proteine este sănătoasă pentru că asta este alimentația care nu ne îngrașă. Însă, sănătos înseamnă prezența tuturor grupurilor de alimente. Mâncarea gătită este cea mai sănătoasă, pentru că presupune prezența mai multor ingrediente. A pune împreună alimente înseamnă a potența efectul lor și ele se completează reciproc. Ce nu conține unul aduce celălalt. Așa că haideți să ne întoarcem la ceea ce știa și bunica noastră că înseamnă sănătos: Alimente puse împreună, o porție ce să nu depășească dimensiunile palmelor și o alimentație care să presupună trei mese principale fără gustări între ele este mult mai ușor de procesat de către organismul nostru. Metabolizarea și digestia alimentelor consumă până la 75% din energia noastră vitală zilnică”, a spus Mihaela Bilic.

Mega Image, clip despre cum trebuie să arate alimentația copiilor. Mituri demontate

De asemenea, Mihaela Bilic a explicat în clipul publicat de Mega Image cum trebuie să arate alimentația copiilor, spre deosebire de cea a adulților. Specialista a demontat mituri din cauza cărora mulți părinți greșesc la acest capitol. Unul dintre acestea se referă la cantitatea de mâncare pe care ar trebui să o consume un copil. Nutriționista a explicat că stomacul unui copil are dimensiunea pumnului său și că porția lui trebuie să fie mai mică decât a unui adult – acesta fiind motivul pentru care uneori cel mic nu termină tot din farfurie.

”Pentru copii contează ca în farfurie să găsim grăsime și carbohidrați făinoase. Din grăsime creștem, se dezvoltă sistemul nervos, și se secretă la pubertate hormonii. Așa că o alimentație dietetică este complet contraindicată la copii. Copiii cresc, se mișcă mult, consumă multă energie și atunci o alimentație care să nu fie bogată în carbohidrați este greșită. Nu vă îngrijorați dacă copiii voștri nu iubesc legumele și tot ce înseamnă frunze. În mod natural ei sunt atrași de lucrurile care sunt albe și grase. Din cauza asta, va alege automat cartofii prăjiți și pâinea cu unt decât salata de spanac. Nu trebuie să îl umplem cu frunze, pentru că din frunze copilul nu crește”, a explicat ea.

Mega Image, despre ce înseamnă, de fapt, o alimentație corectă

Totodată, Mihaela Bilic a explicat în clipul Mega Image că necesarul caloric este determinat de înălțime, constituție, masă musculară și gen. Astfel, bărbații trebuie să mănânce cu 30 până la 50% mai mult decât femeile, deoarece metabolismul lor consumă mai mult. De mese mai bogate se pot bucura și persoanele care au o masă musculară mai mare.

”Numărul de mese dintr-o zi și cantitatea de mâncare de la fiecare masă trebuie adaptată în funcție de silueta noastră și de gradul de activitate fizică pe care îl desfășurăm. Pentru unii o cafea cu lapte poate să fie un mic dejun, pentru alții un mic dejun copios poate să reprezinte cea mai importantă masă a zilei. Nu ar trebui să știm de mai mult de trei ori în zi și numărul de feluri de mâncare de la o masă trebuie să fie ajustat pe persoana respectivă. Unii își pot permite și ciorbă, și felul doi, și uneori și un desert, pentru alții un singur fel de mâncare reprezintă o variantă echilibrată.

Alegeți mâncarea gătită, pentru că întotdeauna va fi mai bogată ca volum și mai puțin bogată în calorii. Nu ronțăiți între mese, tot ce este de ronțăit este bogat în calorii și nici măcar nu realizezi că ai mâncat. Beți apă, nu suc, pentru că fructele se mestecă, nu se beau cu paiul. În momentul în care le transformați în suc, corpul nostru crede că a băut apă și caloriile noastre nu sunt numărate. Nu în ultimul rând, adaptați dimensiunea porțiilor și numărul de feluri de mâncare la silueta voastră”, a mai spus specialista.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI