Anunț important din partea uneia dintre cele mai mari companii aeriene care operează la noi în țară. Luni, 27 februarie, conducerea Wizz Air a luat decizia de a întrerupe toate zborurile către și dinspre Chișinău, începând cu data de 14 martie. Care este motivul real și ce pot face clienții afectați de schimbare.
În cursul zilei de luni, 27 februarie, compania Wizz Air a anunțat că a luat decizia de a suspenda toate zborurile către și dinspre Chișinău din cauza problemelor de siguranță.
Evoluțiile recente din Moldova și riscul ridicat, dar nu iminent, din spațiul aerian al țării, a determinat compania maghiară să suspende zborurile începând cu data de 14 martie.
Operatorul aerian a mai transmis că a monitorizat îndeaproape situația securității din Moldova și s-a aflat în permanență în contact cu diverse autorități și agenții locale și internaționale, pentru a asigura cel mai înalt nivel de siguranță și securitate ale operațiunilor.
[rssfeed id='1609318597' template='list' posts=2]„Wizz Air a monitorizat îndeaproape situația securității din Moldova și a fost în permanență în contact cu diverse autorități și agenții locale și internaționale, pentru a asigura cel mai înalt nivel de siguranță și securitate ale operațiunilor.
Siguranța pasagerilor și a echipajului rămâne prioritatea numărul unu a Wizz Air, iar ca urmare a evoluțiilor recente din Moldova și a riscului ridicat, dar nu iminent, din spațiul aerian al țării, Wizz Air a luat decizia dificilă, dar responsabilă, de a suspenda toate zborurile către Chișinău începând cu data de 14 martie”, este anunțul Wizz Air.
Compania a precizat că după această dată va oferi zboruri suplimentare din Iași, pentru a veni în sprijinul pasagerilor din capitala Moldovei. Astfel, va fi introdusă o nouă rută de la Iași către Berlin, dar va fi crescută și frecvenței zborurilor către Barcelona, Milano Bergamo, Bologna, Roma Ciampino, Roma Fiumicino, Dortmund, Larnaca, Londra Luton și Treviso.
Cât despre rutele de la Chișinău către Budapesta și Praga, acestea vor fi suspendate fără a exista o alternativă directă care să le înlocuiască.
Clienții care aveau cumpărate biletele prin wizzair.com sau prin aplicația pentru mobil a companiei vor fi notificați prin e-mail și pot opta pentru a își rezerva, gratuit, un alt bilet, pentru a primit 120% din tariful inițial achitat sub formă de credit pentru rezervări viitoare sau a îi fi rambursat 100% prețul biletului.
Citește și: Decizie neașteptată luată de Wizz Air. Cinci destinații europene urmează să fie suspendate