Poșta România va rivaliza serios cu firmele de curierat. Celebra companie de stat vrea să introducă un nou serviciu pentru clienții săi. După implementarea acestuia, oamenii vor primi vești în legătură cu livrările lor. Vrei să cunoști mai multe detalii? Citește materialul de mai jos!
Compania Națională Poşta Română vrea să introducă un nou sistem, cu ajutorul căruia clienții să fie anunțați prin SMS despre data, ora și, după caz suma rambursului și numărul de telefon al curierului livrării.
În acest sens, reprezentanții au lansat o licitație pentru a cumpăra aceste servicii, indică datele din Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP).
Conform informațiilor, achiziţionarea de servicii de avizare prin SMS se va face pentru o perioadă de un an de zile, iar volumul anual de SMS-uri estimat este de 10.000.000 SMS-uri.
Contractul se ridică la suma de 1,3 milioane de lei, fără TVA. Acesta urmează să intre în vigoare începând cu data de 4 iulie 2023, după ce va fi atribuit.
[rssfeed id='1609318597' template='list' posts=2]Citește și Cetățenii urmează să primească acești bani prin Poșta Română. Anunțul făcut de premierul Nicolae Ciucă!
Un număr de 1.000 de angajați ai Poștei Române sunt vizați într-un proces de restructurare. Salariații nu vor fi dați afară, ci vor avea opţiunea să rămână în companie pe alte funcţii, după cum a anunțat directorul general al instituţiei, Valentin Ştefan.
„În procesul de restructurare pe care îl desfăşurăm acum intră toată administraţia centrală. Vorbim de, în jur, de 1.000 de oameni care vor intra în procesul de restructurare.
Absolut toţi vor avea posibilitatea să rămână în cadrul companiei pe alte funcţii. Majoritatea pe funcţiile nou create din administraţia centrală, dar şi în operaţional”, a precizat Valentin Ştefan, care a luat parte la prezentarea noii flote de maşini achiziţionate de operatorul naţional de servicii poştale, potrivit Agerpres.
Totodată, directorul general al instituției a mai spus că, atât timp cât va conduce Poşta Română, va exista acest sistem de evaluare şi modificare a structurii organizatorice.
În opinia sa, aceste schimbări sunt benefice, deoarece este nedrept ca angajații care muncesc să plătească salarii celor care nu reuşesc să producă.
„Cât timp voi conduce Poşta Română, va exista acest sistem de evaluare şi modificare a structurii organizatorice. Este normal ca în orice companie, acolo unde lucrurile nu merg, să intervii şi să le modifici.
Fie că vorbim de fluxul administrativ sau de eficienţa unor manageri, acest mecanism legal de a modifica structura, de a muta oamenii de pe un post pe altul, va exista şi în Poşta Română.
O companie privată, dacă ar avea un departament care ar pierde bani, nu ar ezita să modifice acest lucru. Asta trebuie să se întâmple şi la Poştă.
Atunci când ai un departament care nu este eficient trebuie intervenit asupra lui. Este nedrept ca ceilalţi oameni din Poştă care muncesc să le plătească salariile celor care nu reuşesc să producă.
În realitate nimeni din companie nu trebuie să plece. Sunt locuri de muncă pentru toată lumea. Şi noi ne lovim de o lipsă a forţei de muncă. Sunt foarte multe orgolii la mijloc.
Sunt oameni care poate au fost în anumite funcţii, au avut anumite atribuţii 10, 20, 30 de ani, iar acum când trebuie să vadă realitatea şi anume că munca lor, în clipa de faţă, nu mai aduce plus valoare companiei… este o supărare”, a mai adăugat Valentin Ştefan, potrivit aceleiași surse.