Netflix și HBO au pornit războiul împotriva utilizatorilor care nu vor să plătească

Unii directori TV doresc să creeze noi reguli

Netflix și HBO au pornit războiul împotriva utilizatorilor care nu vor să plătească. Se au în vedere noi măsuri pentru a încheia o situaţia care ar putea costa companiile miliarde de dolari.

Netflix și HBO au luat măsuri împotriva utilizatorilor

Programatorii și distribuitorii de cablu TV au în vedere o serie de tactici.

Măsurile sunt luate pentru persoanele care apelează la prieteni și rude pentru a accesa programarea fără să plătească.

Printre măsurile posibile se numără obligarea clienților să-și schimbe parolele periodic.

De asemenea, aceştia trebuie să trimită coduri text la telefoanele abonaților.

Aceste coduri ar trebui să le introducă pentru a putea urmări, în conformitate cu persoanele familiare cu problema.

Unii directori TV doresc să creeze reguli care reglementează ce dispozitive pot fi utilizate pentru a accesa un abonament la cablu TV în afara casei.

Luarea de măsuri mai agresive prezintă riscuri

Dacă niciuna dintre aceste tactici nu funcționează, abonații TV cu plată ar putea fi solicitați într-o zi să se conecteze la conturile lor folosind amprentele lor.

„Am impresia că îmi lovesc capul de zid”, a declarat Tom Rutledge, directorul executiv al Charter Communications Inc.

„Este prea ușor să obții produsul fără să plătești pentru el.”

Dar luarea de măsuri mai agresive prezintă riscuri.

Oamenii care folosesc servicii gratuit – în special consumatorii mai tineri – nu pot fi niciodată de acord să se înscrie la un abonament.

Companiile ar înstrăina în mare parte clienții plătitori, care ar putea fi deranjaţi și astfel, să nu mai folosească o aplicație sau să anuleze serviciul. Cu alte cuvinte, există o mulțime de dezavantaje.

Netflix este un etalon al conținutului digital încă din anul 1997

Netflix este liderul global al rețelelor de televiziune prin internet, cu 158 de milioane de abonați din peste 190 de țări care se bucură de seriale, documentare și lungmetraje.

Abonații au acces nelimitat la conținut, oricând și oriunde, pe orice tip de dispozitiv conectat la internet.

Aceștia pot reda, întrerupe și relua vizionarea, fără publicitate sau angajamente.

Netflix a intrat în industria de producție de conținut media în 2012 și a debutat cu primul serial, Lilyhammer.

Și-a extins foarte mult atât producția de film cât și de seriale de televiziune în ultimii ani.

Netflix a lansat o valoare estimată de 126 de seriale originale sau filme în 2016, mai mult decât orice altă rețea sau canal de cablu.

În aprilie 2018, Netflix a avut 125 de milioane de abonați din întreaga lume, inclusiv 56.71 milioane în Statele Unite.