Motivul incredibil pentru care Autostrada Moldovei nu se face. Nu mai e vorba de un gândac, ci de pești

Ce împiedică realizarea Autostrăzii Moldovei? Foto: Inquam Photos / George Calin

După ce Ministrul Fondurilor Europene lua în calcul în urmă cu o lună mutarea autorstrăzii Sibiu- Pitești din cauza unei specieii de gândaci, acum a intervenit, se pare o altă specie de viețuitoare care ar pune acum probleme construției unei alte rute, mai precis, Autostrada Moldovei.

Peștii și construcția autostrăzii din Moldova

Promisiunile autorităților cu privire la infrastructură nu sunt noi, însă deocamdată multe din prmisesle drumuri nu s-a realizat încă nimic concret. Este și exemplu Autostrăzii din Moldova, devenit celebră deocamdată prin lipsa ei, semnalata de un antreprenor din Suceava, care a construit simbolic, un metru de șosea.

Primul metru simbolic de autostradă, contruit simbolic de antreprenorul Ștefan Mandachi. Foto: Inquam Photos. Catalin Urdoi

Primul metru simbolic de autostradă, contruit simbolic de antreprenorul Ștefan Mandachi. Foto: Inquam Photos. Catalin Urdoi

Dacă ruta Pitești-Sibiu a fost blocată de gândacul croitor al stejarului- Morimus Funereus, potrivit unei informații exclusive a G4media, de data aceasta, cei care amenință Centura Bacăului sunt peștii și păsările. Cum este posibil acest lucru?

Răzvan Cuc, fost ministrul al Transporturilor în cabinetul Dăncilă și actual deputat PSD, a transmis, pe pagina sa de Facebook că, „de data asta peștii, păsările și zonele protejate Natura 2000 sunt cauzele apărute <<peste noapte>>”, precizând, totodată că problemele create de gândaci, în situația tronsonului Pitești- Sibiu au reprezentat abia începutul problemelor de infrastructură.

„Guvernul Orban e spectator bineinteles, sau nu? În cazul Centurii Bacăului, pe lângă proiect, destabilizezi și singurul constructor de anvergură de pe piața din România.
Când eu vă spuneam că acest guvern este un guvern trădător de neam, nu mă credeați!? Iată dovada!!!”, a mai adăugat Răzvan Cuc. 

Compania națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) că Autostrada Ploiești- Pașcani (Austostrada Moldovei) va întârzia întrucât a fost prelungită de acte adiționale și că experții europeni Jaspers – consultantul Comisiei Europene, vin cu o serie de „exigenţe care exced normativelor şi standardelor naţionale“, scrie Adevarul.

Dacă 2019 a fost marcat de promisiuni cu privire la infrastructura rutierea, care nu s-au implementat, deocamdată. Guvernul Orban, ales prima dată în toamna anului trecut a venit, de asemenea, cu o serie de promisiuni privind investițiile în infrastrucutră care prevedeau o sumă cu 12% mai mare comparativ cu anul 2019.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI