Modificarea făcută de Lidl după ultimele scandaluri tech. Ce au decis șefii lanțului de magazine

Daria Petrescu 15.05.2021, 10:43
Modificarea făcută de Lidl după ultimele scandaluri tech. Ce au decis șefii lanțului de magazine

Lidl este unul dintre cele mai importante lanțuri de magazine, care în ultimii ani s-au extins în mai multe orașe den țară. În plină pandemie de coronavirus, reprezentanții magazinelor au venit cu mai multe beneficii pentru clienții lor. Aceste aplicații vin cu reduceri la diverse alimente, ceea ce cu siguranță au crescut vânzările. Iată care este ultima modificare făcută de Lidl după ultimele scandaluri tech. Decizia a venit din partea șefilor lavțului de magazine.

Modificarea făcută de Lidl după ultimele scandaluri tech

Ultima modificare făcută de Lidl este introducerea aplicației Lidl Plus. Reprezentanții au adăugat și metoda să descarci lidl plus de pe telefoanele huawe. Până acum era folosit doar Google Play și Apple Store.

Ce este Lidl Plus

Este vorba despre o nouă aplicație pentru mobil, iar aceasta oferă posibilitatea oricărui client să se bucure de mai multe oferte în magazinele Lidl. Nu este greu de instalat și odată ce ai făcut-o, poți instala cardul digital la casa de marcat pentru a beneficia de avantaje la cumpărături.

Astfel că, după ce s-a activat Cuponul Plus, de fiecare dată când cumpărați fructe și legume, suma este salvată în această aplicație.

De fiecare data când ai atins pragul respective, primești un cupon de reducere la cumpărături. De altfel, există și alte magazine de acest gen care vin cu oferte în  beneficiul clienților.

Lidl a instalat și case de marcat de tip self-checkout

Grupul german Lidl, activ pe segmentul de discount, a instalat case de marcat de tip self-checkout în 30 dintre magazinele din România.  Asta presupune că puţin peste 10% din totalul unităţilor de pe plan local au astfel de case care funcţionează fără casier. Aici clienţii îşi pot scana singuri articolele.

„Case tip self-checkout am introdus în 30 de magazine şi vrem să extindem proiectul în cât mai multe unităţi. Vedem interes din partea clienţilor pentru că e mai uşor şi mai rapid să le folosească. Totodată, ele au câştigat popularitate din considerente de siguranţă“, spun reprezentanţii Lidl România.

Această soluție a fost pusă în aplicare, pe timpul pandemiei de coronavirus, pentru a se evita aglomerația. Oamenii pot merge să își plătească singuri cumpărăturile la aparate, fără a mai aștepta la coadă.

Metoda aceasta funcționează în majoritatea hipermarketurilor din țara. De asemenea, și în multe restaurant de tip fast-food veți putea găsi această metodă de plată.

„Proiectul a început în noiembrie 2020, primele astfel de case fiind instalate în câteva magazine din Capitală. Continuăm şi anul acesta să extindem acest serviciu într-un număr mai mare de unităţi Lidl“, adaugă reprezentanţii grupului german.

Cifra de afaceri a crescut considerabil în ultima perioadă, în ciuda pandemiei

Potrivit ZF, în 2019, Lidl a obținut afaceri de aproape 10 mld. lei după o creştere de peste 25%. De altfel, este una dintre cele mai mari cifre din comerțul local.

Chiar dacă anul trecut a fost unul greu din cauza pandemiei, ritmul de creștere a fost menținut. Acest lucru a dus businessul spre 12,5 mld. lei în 2020, după cum a precizat sursa mai sus menționată.

 

Urmăriți Impact.ro și pe