Mircea Diaconu, candidatul la prezidențiale susținut de PRO România și de ALDE a lansat o capcană, pe internet pentru contracandidatul său la alegerile prezidențiale, Dan Barna, candidatul susținut de USR-PLUS. Despre această acțiune, șeful de campanie a lui Barna susține că este doar „o încercare disperată”. Ce a făcut Mircea Diaconu pentru a-l șicana pe Barna?
În plină campanie, Mircea Diaconu s-a folosit de roboții Google pentru a afișa următorul rezultat utilizatorilor care au căutat numele lui Dan Barna pe internet: „Ai căutat Dan Barna? Nu-ți pierde timpul. Caută un candidat care te reprezintă”.
Despre această glumă, Cătălin Drulă, șeful de campanie al candidatului USR-PLUS a spus că este doar o încercare disperată a contracandidatului, Mircea Diaconu de a se afirma înainte de alegeri.
„Este o încercare disperată pe final de campanie de a mai câstiga câteva procente”, a declarat Cătălin Drulă, șeful de campanie al candidatului USR-PLUS, pentru Digi24.ro.
De asemenea, Drulă a explicat și cum a procedat Mircea Diaconu în acestă ”încercare disperată”. Mai exact, echipa acestuia de campanie a plătit o reclamă, astfel încât în momentul în care este căutat un anumit cuvânt/nume, Google să afișeze pagina pentru care a fost plătită reclama.
[rssfeed id='1609318597' template='list' posts=2]„Monitorizăm campaniile online și am luat și noi contramăsuri la această încercare disperată de a se lega de numele lui Dan Barna. Google permite monetizarea căutărilor pentru anumiți termeni și afișarea în partea de sus a unei reclame. E un sistem licitativ. Am luat contramăsuri. Nu e un lucru care să ne afecteze”, a mai spus Cătălin Durlă.