Mesajul transmis de Banca Transilvania clienților din România. E necesară verificarea tranzacțiilor

Stan Filon 12.01.2022, 17:47
Mesajul transmis de Banca Transilvania clienților din România. E necesară verificarea tranzacțiilor

Banca Transilvania trage un semnal de alarmă, chiar la început de an 2022 și vine cu un mesaj foarte serioas pentru clienții săi, pentru ca aceștia să rămână în siguranță, iar conturile lor să nu aibă de suferit. Acest mesaj vine în contextul în care atacurile hackerilor s-au înmulțit, în ultima perioadă.

Mesajul transmis de Banca Transilvania clienților din România

Banca Transilvania este este cea mai mare bancă din Europa de Sud-Est, în funcție de valoarea activelor, așadar dorește să le ofere clienților săi sigranța de care au nevoie. Pentru asta, oficialii băncii au transmis de curând un mesaj prin care îi roagă pe aceștia să fie foarte atenți la tranzacțiile pe care le fac. Mai exact, să fie atenți ca unele plăți să nu se dubleze cumva, cu „ajutorul” unor hakeri.

Așadar, clienții Băncii Transilvania sunt sfătuiți să se uite cu foarte mare atenție la tranzacțiile care sunt făcute  din conturile pe care le dețin la bancă acum. Banca Transilvania pune la dispoziția clienșilor săi mai multe metode pentru a face asta. Aceste metode le puteți folosi pentru a verifica rapid tranzacțiile care au fost făcute pentru conturile care vă aparțin, iar mulțumită lor puteți descoperi tot ceea ce a fost transferat, fie că ați știut despre acea tranzacție, sau nu.

Mesajul transmis de Banca Transilvania clientilor din Romania
Mesajul transmis de Banca Transilvania clientilor din Romania

Atenție sporită la tranzacții

Aceste instrumente puse la dispoziție de bancă sunt BT Pay, BT Visual Help, NeoBT, Apple Pay, Google Pay, BT24 Mobile Banking si Internet Banking sunt cele mai la îndemână metode pentru a vedea istoricul tranzacțiilor, dar există și linia de supor telefonic, unde puteți solicita oricând ajutorul.

Prin utilizarea acestor aplicații, vă puteți proteja mult mai bine economiile de-o viață. Nu strică însă mai multă atenție atunci când folosim internetul și date personale, deoarece kackerii ne pot întinde capcane periculoase, care ne pot lăsa instant fără banii din cont.

Un atac de phishing are loc atunci când cineva încearcă să vă determine să îi dezvăluiți online informații cu caracter personal. Atacurile de phishing au loc de obicei prin e-mail, prin anunțuri sau prin site-uri care arată la fel ca site-urile pe care le accesați în mod obișnuit. De exemplu, puteți primi un e-mail care arată ca și cum ar fi de la banca dvs., în care vi se solicită să confirmați numărul contului bancar. Atunci când vi se vor solicita parole, trebuie să realizați că acela este un atac de tip phishing și sunteți în pericol.

Urmăriți Impact.ro și pe