Reprezentanții unui furnizor de energie au transmis, de curând, un avertisment tuturor clienților săi. Acestora li s-a recomandat să nu ia în considerare SMS-urile primite, în ultimele zile, prin intermediul Whatsapp/SMS, în numele companiei. Iată ce mesaje au primit românii și ce precizări au făcut oficialii furnizorului!
E.ON Energie România, căci despre acest furnizor este vorba, avertizează clienții să nu ia în considerare SMS-urile prin care li se cere să meargă la magazinele companiei pentru a depune o cerere, până la data de 1 octombrie, pentru a beneficia de schema de sprijin.
Potrivit reprezentanților E.ON Energie România, aceste mesaje nu au fost expediate de companie. De asemenea, românii sunt sfătuiți să nu deschidă linkurile primite prin intermediul SMS-urilor.
„Aceste mesaje nu sunt expediate de E.ON Energie România, iar dacă primiţi mesaje care conţin îndemnuri de a completa rapid cereri sau de a accesa link-uri, recomandarea noastră este să nu daţi curs acestor invitaţii!
Specialiştii noştri în CyberSecurity investighează acest incident pentru a identifica şi transmite informaţii utile către instituţiile specializate ale statului care sunt autorizate să ia măsuri pentru prevenirea unor situaţii similare.
În legătură cu schema de sprijin stabilită de către statul român, privind plafonarea preţurilor la electricitate şi gaze naturale pentru perioada 1 septembrie 2022 – 31 august 2023, găsiţi informaţii corecte şi complete pe pagina noastră de internet, prin accesarea link-ului https://www.eon.ro/plafonare-pret”, se arată într-un comunicat al companiei.
Oficialii E.ON Energie România au mai făcut următoarele precizări pentru clienţi:
Românii care au nelămuriri în ceea ce privește schema de sprijin stabilită de către guvernul român, privind plafonarea preţurilor la electricitate şi gaze naturale pentru perioada 1 septembrie 2022 – 31 august 2023, pot afla de AICI mai multe informații.
De asemenea, compania precizează că românii care doresc să vină în magazinele E.ON trebuie să-și programeze vizita. Programarea se face online, accesând următorul link-ul de AICI. Totodată, clienții pot apela și numărul de telefon 0265 208 466.
Citește și Invenția românului care face minuni pentru factura ta la energie: cum funcționează, este brevetată deja!