Mesajul care i-a pus pe jar pe români. Toți au crezut că așa scapă de facturile uriașe. Ce se întâmplase, de fapt

Badea Violeta 04.10.2022, 16:17
Mesajul care i-a pus pe jar pe români. Toți au crezut că așa scapă de facturile uriașe. Ce se întâmplase, de fapt

Reprezentanții unui furnizor de energie au transmis, de curând, un avertisment tuturor clienților săi. Acestora li s-a recomandat să nu ia în considerare SMS-urile primite, în ultimele zile, prin intermediul Whatsapp/SMS, în numele companiei. Iată ce mesaje au primit românii și ce precizări au făcut oficialii furnizorului!

Un important furnizor de energie îşi avertizează clienţii asupra unor mesaje false transmise în numele companiei

E.ON Energie România, căci despre acest furnizor este vorba, avertizează clienții să nu ia în considerare SMS-urile prin care li se cere să meargă la magazinele companiei pentru a depune o cerere, până la data de 1 octombrie, pentru a beneficia de schema de sprijin.

Potrivit reprezentanților E.ON Energie România, aceste mesaje nu au fost expediate de companie. De asemenea, românii sunt sfătuiți să nu deschidă linkurile primite prin intermediul SMS-urilor.

„Aceste mesaje nu sunt expediate de E.ON Energie România, iar dacă primiţi mesaje care conţin îndemnuri de a completa rapid cereri sau de a accesa link-uri, recomandarea noastră este să nu daţi curs acestor invitaţii!

Specialiştii noştri în CyberSecurity investighează acest incident pentru a identifica şi transmite informaţii utile către instituţiile specializate ale statului care sunt autorizate să ia măsuri pentru prevenirea unor situaţii similare.

În legătură cu schema de sprijin stabilită de către statul român, privind plafonarea preţurilor la electricitate şi gaze naturale pentru perioada 1 septembrie 2022 – 31 august 2023, găsiţi informaţii corecte şi complete pe pagina noastră de internet, prin accesarea link-ului https://www.eon.ro/plafonare-pret”, se arată într-un comunicat al companiei.

Citește și Ordonanța pe energie și modificările care i se aduc în Parlament. Bogdan Glăvan: „Încă o plafonare ca asta și o să ajungem să plătim triplu” VIDEO EXCLUSIV!

Mesaje false in numele E.ON Energie Romania
Mesaje false in numele E.ON Energie Romania

Ce precizări au făcut reprezentanţii companiei E.ON Energie România

Oficialii E.ON Energie România au mai făcut următoarele precizări pentru clienţi:

  • ca persoane fizice, nu e nevoie să depuneţi nicio cerere pentru a beneficia de acest sprijin;
  • persoanele juridice, în funcţie de domeniul de activitate, pot depune o solicitare online, prin accesarea paginii https://www.eon.ro/clienti-business/cerere-oug119;
  • dacă este necesar să veniţi în magazinele E.ON, asiguraţi-vă că v-aţi programat vizita care se face exclusiv online, folosind serviciul E.ON eBooking accesând link-ul https://www.eon.ro/programare-online sau la telefon 0265 208 466.

Românii care au nelămuriri în ceea ce privește schema de sprijin stabilită de către guvernul român, privind plafonarea preţurilor la electricitate şi gaze naturale pentru perioada 1 septembrie 2022 – 31 august 2023, pot afla de AICI mai multe informații.

De asemenea, compania precizează că românii care doresc să vină în magazinele E.ON trebuie să-și programeze vizita. Programarea se face online, accesând următorul link-ul de AICI. Totodată, clienții pot apela și numărul de telefon 0265 208 466.

Citește și Invenția românului care face minuni pentru factura ta la energie: cum funcționează, este brevetată deja!

Urmăriți Impact.ro și pe
Badea Violeta
  Este redactor Impact.ro, acest site reușind să îi redea satisfacția reală a unei pasiuni și a unui loc de muncă în acealași timp. Violeta a terminat Facultatea de Jurnalism și...