Mesajul afișat de Banca Transilvania în această dimineață. Clienții nu au ce să facă

Ana Anitoiu, Mihai Roșoiu 27.01.2022, 11:58

Banca Transilvania le-a dat o veste proastă clienților în această dimineață. Oamenii nu au ce să facă. Numeroase persoane au publicat comentarii pe o rețea socială cu privire la problemele cu care se confruntă, iar reprezentanții unității bancare i-au asigurat că lucrează ca să le soluționeze.

Ce mesaj a afișat Banca Transilvania în această dimineață

Clienții Băncii Transilvania au avut surpriza neplăcută de a nu-și putea accesa conturile în această dimineață. Aplicația mobilă a picat, iar mesajul de eroare afișat nu este clar cu privire la durata întreruperii. Nu este clar nici dacă problema este doar în anumite orașe, dar este cert că utilizatorii serviciului BT24 din Capitală au fost afectați.

„În acest moment, BT24 are nevoie de câteva actualizări și vor exista câteva momente în care va funcționa cu intermitențe. Dar dacă ai nevoie de noi, colegii noștrii din Call Center sunt 24/7 pe baricade: 0264 30 80 28, contact@btrl.ro. Mulțumim pentru înțelegere și #staysafe. Oamenii de la BT”, a fost mesajul pe care l-au primit mai mulți clienți ai Băncii Transilvania în această dimineață.

Mesajul afisat de Banca Transilvania in aceasta dimineata
Mesajul afisat de Banca Transilvania in aceasta dimineata

Banca Transilvania, val de plângeri pe internet din partea clienților

De asemenea, Banca Transilvania a publicat un mesaj pe pagina sa de Facebook prin care a atras atenția că aplicațiile de mobile banking – BT Pay, Neo BT și BT24 funcționează intermitent. Reprezentanții băncii au precizat că lucrează la remediere și că le pare rău pentru neplăcerile provocate clienților. Mesajul a general un val de plângeri.

„Nasol, mai ales că aparatele prin care se fac depuneri au stat mai mult stricate. În special cele de la Obor (Mihai Bravu) și Știrbei Vodă”, „Includeți și voi în aplicații rambursarea anticipată a creditelor să nu mai stăm la cozi la bănci. Cred că sunteți ultima bancă care nu are așa ceva.”, „Foarte rău… Am de făcut o plată urgentă și nu pot…”

„Minunat! Am făcut un transfer intre doua carduri cu bt pay… Într-o parte îmi spune reușită și pe celălalt eșuată… Dar banii sunt luați” și „Ar fi bine sa ne spuneți și când se va remedia problema, să anunțați după. Asta ca să nu mai încercăm până când ne blochează contul din cauza prea multor încercări eșuate!”, au fost câteva dintre plângeri, la care reprezentanții băncii au dat asigurări de rezolvare.

În urmă cu aproximativ un an, clienții unei alte bănci au trecut printr-o experiență similară. Atunci, tot din cauza unei actualizări, oamenii care au conturi deschise la ING Bank nu și-au mai putut accesa finanțele pentru aproximativ 24 de ore.

Urmăriți Impact.ro și pe