Mulți șoferi visează la mașini noi, care să se plieze pe noile tehnologii descoperite în domeniul auto. Pentru a fi în pas cu tendințele, unii aleg să își vândă mașinile vechi pentru a acoperi o parte din suma pentru noile autovehicule. Însă puțini cunosc faptul că mașinile de la Volkswagen și BMW pot fi mai profitabile de la un an la altul. Unele dintre modelele acestor producători auto sunt adevărate comori, ce merită păstrate. Deși unele pot deveni obiecte cu valoare sentimentală, poți obține sume considerabile la vânzare dacă alegi să aștepți momentul potrivit.
Puțini pasionați de mașini își pot permite să fie colecționari, mai cu seamă din cauza costurilor dar și a spațiului de depozitare. Unii însă aleg să își dezvolte o adevărată afacere din achiziționarea autoturismelor ieftine, pe care ulterior să le vândă scump. Acest lucru este posibil pentru o parte dintre modelele marilor producători auto, care, pe măsură ce trece timpul devin tot mai valoroase. Se pare că mașinile Volkswagen și BMW au câteva modele cărora le crește prețul de la un an la altul. Experții registrului istoric auto carVertical au dezvăluit care sunt modelele pe care nu ar trebui să le vinzi, acestea devenind tot mai valoroase cu trecerea anilor.
Seria 5 produsă de către BMW a fost considerată drept un etalon printre limuzinele de lux. Generația E34 se regăsește între modelul vechi E28 și costisitorul E39. Totuși, varianta cu opt cilindri a fost produsă timp de câțiva ani, astfel că această mașină este una rară nu doar în Europa, cât și pe continentul American față de BMW M5. Capacitatea motorului în V8 este însă asemănătoare modelului M5. Accesibilitatea este unul dintre aspectele atrăgătoare ale acestei mașini. Pe de altă parte, valoarea BMW-ului M5 este extrem de ridicată, modelul 540i se păstrează mai accesibil, însă doar pentru puțin timp.
Compania Volkswagen se numără printre preferatele șoferilor, brandul oferind de-a lungul timpului numeroase modele apreciate de public. O mașină care însă este extrem de specială este Volkswagen-ul Corrado VR6. Acesta a fost creată după un design neobișnuit, cu un motor excepțional și o suspensie echilibrată, fiind o mașină care s-a comercializat la începutul anilor ’90. În acea perioadă, modelul nu era atât de celebru precum Opel Calibra, motiv pentru care valoarea variantei în șase cilindri a devenit tot mai ridicată în ultimii ani. Această tendință ar putea continua, conform analizei specialiștilor. Mai cu seamă că doar 14% dintre Volkswagen-urile Corrado au avut defecte și 5% au kilometrajul derulat.