Marketing sau bunăvoință? Lidl va începe să ofere produse gratis acestor categorii de oameni

Emanuela Pană 19.05.2021, 17:00
Marketing sau bunăvoință? Lidl va începe să ofere produse gratis acestor categorii de oameni

Începând cu această lună, discounterul german Lidl va oferi produse gratuite unei anumite categorii de clienți. Produsele vor fi disponibile prin intermediul aplicației Lidl Plus, ca parte a unui program care vizează perioada sărăciei. Marketing sau bunăvoință? Mai multe detalii, în continuare.

Lidl oferă aceste produse gratuit

Lidl, unul dintre cele mai îndrăgite magazine în rândul românilor din toată țara, continuă să își suprindă clienții într-un mod plăcut, oferind anumite produse gratis. Este vorba despre o veste grozavă, care ar trebui să ajungă la urechile tuturor clienților retailerului. Astfel, dacă te numeri printre cei care își fac cumpărăturile la Lidl, trebuie să știi că, potrivit anunțului făcut de conducere, lanțul de magazine va avea o serie de produse gratuite pentru clienții din toată țara, pentru cei ce folosesc Lidl Plus.

Astfel, Lidl va începe să ofere cutii gratuite de tampoane fetelor și femeilor, în cadrul unui program privind „perioada de sărăcie“, notează irishtimes.com. Marele comerciant cu amănuntul a anunțat lansarea unei noi scheme de cupoane care va permite fetelor și femeilor să acceseze gratuit produse sanitare folosind lunar aplicația Lidl Plus.

Cuponul lunar a intrat în folosință de la începutul lunii în curs, mai exact din data de 3 mai, această mișcare făcând din Lidl „primul mare comerciant cu amănuntul din lume“, care oferă produse gratuite de epocă în magazine, potrivit companiei.

Mișcarea a început în Irlanda, unde Lidl s-a angajat să facă donații trimestriale de produse sanitare către centrul comunitar „Simon Communities of Ireland“, pentru a se asigura că persoanele care se confruntă cu problema lipsei de adăpost și care s-ar putea să nu aiba acces la un smartphone să poată intra în posesia acestor produse.

Citește și: Reduceri substanţiale la Lidl, începând de azi. Care sunt produsele cu preţuri foarte mici

Marketing sau bunăvoință?

Retailerul colaborează, de asemenea, cu Asociația de Fotbal Gaelan pentru Femei, cu scopul de a furniza produse de epocă cluburilor din toată țara, continuând în același timp să furnizeze aceste articole esențiale forței de muncă, se arată într-un comunicat remis de grupul german.

Lidl oferă produse gratis
Lidl oferă cutii gratuite de tampoane fetelor și femeilor

„Perioada de sărăcie“ este definită drept o perioadă marcată de incapacitatea de a-ți permite produse sanitare sigure și igienice, fiind recunoscută la nivel internațional ca o problemă socială și de sănătate.

Cercetările efectuate de „Plan International“ în Irlanda au descoperit că aproape 50% dintre fetele cu vârsta cuprinsă între 12 și 19 ani au găsit dificilă plata produselor sanitare, în timp ce 1 dintre 10 repondenți a declarat că este nevoit să folosească „produse sanitare mai puțin potrivite“ din cauza costului lunar ridicat, confrom sursei citate.

Cercetarea a mai constatat și că 61% dintre adolescentele irlandeze se simțeau prea jenate pentru a vorbi despre perioada lor.

Jennifer Kitson de la „Simon Communities“ a declarat că organizația caritabilă a fost încântată să vadă inițiativa Lidl de combatere a perioadei de sărăcie și a menționat că donațiile comerciantului cu amănuntul ar însemna „un acces mai mare la produsele sanitare pentru clienții noștri care au nevoie de ele, atunci când au nevoie de ele“.

Marketing sau bunăvoință? Decideți dvs.!

 

Urmăriți Impact.ro și pe