SPECIAL

Lux și esențe rare. Cele mai scumpe parfumuri din lume pentru femei și bărbați. SPECIAL

Dan Mlădinoiu 21.08.2021, 13:50
Lux și esențe rare. Cele mai scumpe parfumuri din lume pentru femei și bărbați. SPECIAL

Făcute să răsfețe simțul olfactiv și nu doar, fiecare deține o poveste și știe să spună o spună. De asemenea evidențiază luxul, calitatea aparte. Parfumurile rafinate sunt adevărate creații de artă mulțumită inspirației, științei producătorului, precum și ingredientelor exclusiviste pe care le conțin. Ele spun totul și ceva în plus preț de o simplă respirație.

Continuăm cu o enumerare a acestor “elixire” ale frumosului, un top referitor la cele mai scumpe parfumuri din lume destinate fiicelor Evei, potrivit makeup.ro:

7. Ellipse

Casa franceză de parfumuri Jaques Fath a lansat un model clasic de chypre cu acest nume. Este compus din note lemnoase amare, aroma pinului și a florilor sălbatice, verdeața pădurii și mușchi. Considerat unul dintre cele mai scumpe parfumuri care nu se mai fabrică. Producerea Ellipse a fost întreruptă în anul 1984 din cauza dezacordurilor dintre parteneri. 14 ml din acest lichid costă 5.000 de dolari.

6. Royal Arms Diamond Edition Perfume

Crearea sa a fost programată să coincidă cu aniversarea de diamant a reginei Elisabeta a II-a a Marii Britanii. În lume există numai șase sticle unice, fiecare fiind decorată cu un diamant de 18 carate agățat pe un lanț de aur. Prețul unui flacon este de 15.000 de lire sterline (aproximativ 18.000 de dolari).

Lux si esente rare. Cele mai scumpe parfumuri din lume pentru femei si barbati
O femeie folosind un parfum

5. Baccarat’s Les Larmes Sacrees de Thebe (Lacrimile sfinte ale Tebei)

Este evaluat la 6.800 de dolari/ 30 ml. Suma este justificată de ambalajul spectaculos realizat de către producători de elită, din cristal de rocă Baccarat și adăugarea unor ingrediente rare folosite în antichitate – mir, smirnă, completate de mosc, santal și ambră, cu note florale.. Este comercializat într-un recipient neobișnuit, constând într-o piramidă de cristal cu capac din același material, de culoarea ametistului. În interiorul piramidei se găsește o bulă aurie în care se află parfumul.

4. Guerlain Idylle Baccarat – Lux Edition

Mirosul acestui valoros parfum este compus din note de trandafir, bujor și crin. Sticla este realizată din cristal în formă de lacrimă și acoperită cu aur. Prețul bijuteriei prețios mirositoare nu e chiar de nasul oricui – 40.000 de dolari.

3. Clive Christian Imperial Majesty

În lume există doar 10 sticle de 507 ml., fabricate în 2005, iar costul fiecareia dintre ele ajunge la 215.000 de dolari. Recipientul de parfum decorat cu un diamant de cinci carate și aur de 18, cu un volum de 480 gr, a putut fi achiziționat numai în magazinele din Londra și New York.

2. DKNY Golden Delicious

Prețul acestui parfum, lansat în 2011, atinge un milion de dolari. Motivul acestei sume este, în principal, costul sticlei în formă de măr din aur alb și galben de 14 k. Renumitul bijutier Martin Katz l-a încrustat cu 183 de safire galbene, 2.700 de diamante albe, turmalină turcoaz Paraiba de 1,6 carate, safir Cabochon de 7,18 k. Numărul total de pietre prețioase pe sticlă este de 2909, care, la o privire mai atentă formează orizontul New York-ului. După vânzarea acestei sticle de parfum, toate profiturile au fost îndreptate spre combaterea foametei.

1. Schumukh, Nabeel

3571 au fost încrustate într-un recipient de sticlă de Murano de 3l. Parfumul este pulverizat cu ajutorul unui mecanism controlat de la distanță, ce poate fi ajustat laorice înălțime. A stabilit deja două recorduri mondiale – pentru numărul de diamante existente pe un recipient de parfum (peste 3.500 de pietre) și pentru cel mai înalt spray cu telecomandă. Prețul este corespunzător: 1,3 milioane de dolari. Tradus din arabă, Schumukh  înseamnă “pentru cei mai buni” și a fost dezvoltat în Emiratele Arabe Unite de către Asghar Adam Ali, fondatorul și principalul parfumier al grupului de companii Nabeel Perfumes. A fost asistat de maeștri din Elveția, Italia și Franța. Împreunăau realizat o componență de ingrediente naturale aduse din diferite părți ale lumii. În combinație se găsesc chihlimbar, lemn de santal, mosc, lemn de agarpur indian, trandafir turcesc pur, paciuli, ylang-ylang și tămâie.

La rândul lor, bărbații pot să se bucure de asemenea accesorii oarecum extravagante, piața mondială oferindu-le mărci de cert prestigiu în domeniu. Iată câteva dintre acestea, conform famost.ro:

5. Eau D’hadrien Annick Goutal Perfume

Este un mix de lămâie, chiparos, grapefruit, citron, lămâie siciliană, mandarine, ylang-ylang și aldehide. Un flacon are prețul de 1.500 dolari.

4. Clive Christian Perfume for Men Traveler Set Spray

Reprezentat de un set de două sticluțe. Prima se numește simplu “Nr.1” și are un amestec de cardamon, lime, mandarină și bergamot. A doua este “1872” – un parfum spray alcătuit dintr-o combinație de bergamot, cardamon și piper roz. Produsul este un picant, proaspăt, lemnos, aromatic, citric, floral și dulce. Fiecare din cele două flacoane costă 650 de dolari.

3. Clive Christian No.1 Perfume Men

Poate fi definit ca o reușită îmbinare între floral, lemnos, pulbere și picant cald. Se vinde cu suma de 2.000 de dolari. Sticluța e de 30 ml. A apărut în 2001 și până în anul 2006 a fost considerat cel mai scump din lume. Este foarte cunoscut mai ales pentru incredibilele arome lansate pe piață. Designul flaconului este similar unui diamant.

2. Caron’s Poivre

Parfum floral picant, un amestec între arome proaspete, lemnos, arome de plante albe.. Combinația face din acest produs cosmetic unul potrivit pentru a fi folosit și de către femei. A fost lansat pe piață în 1954 de către Michel Morsetti și este cunoscut ca unul dintre cele mai puternice parfumuri.

1. Clive Christian Imperial Majesty

Un produs de parfumerie costisitor, având în componența sa cardamon, lemn de cedru, boabe de tonka, mandarin și o suită de arome irezistibile. Prețul de vânzare este de “numai” 435.000 de dolari. Lansat în 2006, Clive Christian a declarat că până în prezent mai mult de un exemplar s-a vândut unui o de afaceri din China, care a dorit să rămână anonim.

Mărcilor enumerate le poate fi adăugată Chanel Grand Extrait. Titulatura Chanel spune totul despre celebritate, simbolul luxului, devenind cel mai scump brand de parfumuri la nivel mondial și nu miră pe nimeni că are un model special, ediție limitată. Există trei arome diferite, una din cele mai exclusiviste ramuri fiind Original No.5, în valoare de 4.200 de dolari per flaconul de 30 ml.