Lovitură mare pentru Antena 1. Ce se întâmplă cu emisiunea lui Nea Marin

Ioana Bucur 13.07.2021, 21:03
Lovitură mare pentru Antena 1. Ce se întâmplă cu emisiunea lui Nea Marin

Poftiți la… dezamăgire? Lovitură mare pentru Antena 1. Ce se întâmplă cu emisiunea lui Nea Marin, una dintre cele mai iubite emisiuni ale postului TV.

Ce se întâmplă cu emisiunea lui Nea Marin

Pariurile s-au făcut, zarurile au fost aruncate, dar rezultatele sunt departe de ce ar fi sperat jucătorii. În plin sezon al concediilor, televiziunile din România au scos din mâneca așii ce ar fi trebuit să le aducă audiență cu investții minime. PRO TV a mizat pe reluări ale episoadelor Las Fierbinți, care sar de 1,3 milioane de telespectatori, în medie, Kanal D difuzează ultima parte a actualului sezon din Hercai, serial turcesc urmărit de peste un milion de oameni.

Lovituă mare pentru Antena 1. Show-ul Nea Mărin aduce, cu fiecare ediție, cifre dezamăgitoare, chiar și pentru reluări. Poftiţi la circ numără doar puţin peste jumătate de milion de privitori, mai puțin de jumătate din numărul telespectatorilor care se uită la redifuzările Las Fierbinți.

În prima zi a săptămânii, luni, 12 iulie 2021, PRO TV a dominat topul audienţelor, fiind urmat de Kanal D. Antena 1 s-a clasat pe a treia treaptă a podiumului, la distanţă considerabilă de principalele rivale. Doar într-o singură situaţie, aseară, Antena 1 a prins un loc doi.

Ce se întâmplă cu emisiunea lui Nea Marin
Ce se întâmplă cu emisiunea lui Nea Marin

Lovitură mare pentru Antena 1

Ce se întâmplă cu emisiunea lui Nea Marin? La nivel național, show-ul de la Antena 1 a prins abia locul al treilea, cu o medie de 600.000 de telespectatori pe minut, fiind devansat de PRO TV, cu 1,2 milioane de telespectatori, şi Kanal D, cu 1,1 milioane de telespectatori pe interval.

La nivel urban, pe intervalul Poftiți la circ, 20:30-23:00, Antena 1 a avut puțin peste 300.000 de telespectatori pe minut, postul TV fiind întrecut de PRO TV, care aduna 660.000 de privitori, şi Kanal D, cu 536.000 de oameni.

Nici publicul „comercial” nu a ales să se uite la emisiunea lui Nea Marin. Antena 1 a fost tot pe locul al treilea în clasamentul audiențelor, cu o medie de 107.000 de persoane în fiecare minut. A avut cifre apropiate de Kanal D, conform datelor. De pe primul loc pe interval, Pro TV avea 260.000 de persoane. De asemenea, Kanal D ocupa locul secund, iar audienţa sa medie era de 110.000 de telespectatori.

Antena 1 a mai crescut pe intervalul Las Fierbinți, 20:30-21:30, cu ajutorul publicului comercial. A trecut pe doi, peste Kanal D. Postul Intact a numărat 83.000 de persoane, în timp ce Kanal D aduna 70.000.

Urmăriți Impact.ro și pe
Ioana Bucur
Fac parte din grupul curajoșilor care au decis să rămână în România și sunt dovada vie a faptului că destinul găsește mereu o cale de a ne  aduce pe drumul ce ne-a fost ales. Mă...