Lovitură de imagine dată de Lidl. A pus mâna pe o vedetă de la Antena 1

Nicu Stan 01.04.2022, 18:42

Lovitură de imagine dată de Lidl. A pus mâna pe o vedetă de la Antena 1. Lidl, care este cunoscut pentru show-urile culinare pe zona de online, are un nou proiect, ambasadori de imagine fiind aceiași Chef Florin Dumitrescu şi Andrei Aradits. Toate amănuntele, în rândurile de mai jos.

Lidl România a dat lovitura. Ce proiect are în derulare pe internet

Noul show culinar, „Chef Mat”, debutează online de astăzi şi este creat şi executat de agenţia MRM România. Emisiunea va putea fi urmărită pe canalul de YouTube Lidl România, precum şi pe surprize.lidl.ro.

În show-ul Chef Mat, invitaţii se vor întrece să „dea mat” în bucătărie cu preparatele pe care le pregătesc pe o temă decisă de Chef Florin Dumitrescu, piesele de şah devenindu-le ajutoare, fiecare având rolul ei.

Florin Dumitrescu, ambasadorul Chef Mat
Florin Dumitrescu, ambasadorul Chef Mat

Fiecare show va veni și cu o rețetă nouă

De asemenea, fiecare episod al show-ului culinar are în componență şi de câte o reţetă uşoară şi practică pentru cei care vor să gătească acasă pe tema show-ului. În plus, reţetele sunt semnate şi explicate pe îndelete de Chef Florin Dumitrescu.

Astfel, prima pereche de vedete care se va duela vineri pe tabla de şah va fi compusă din TikToker-ii Lorena Vişan şi Louis Florea, iar „regii” care îi vor judeca rămân ambasadorii Lidl, respectiv Chef Florin Dumitrescu şi Andrei Aradits.

Ce aduce Chef Mat

„Chef Mat pune gătitul pe o tablă de şah unde piesele prind viaţă într-un show de lumini ca pe Broadway. Un show de entertainment complet cu cele mai frumoase costume de personaj, puse în cea mai frumoasă scenă din online-ul românesc.

Poate sunt subiectiv, dar formatul asta de cooking show are toate ingredientele să se bată cu orice game show de pe Netflix. Stay tuned, merită!“, a declarat Ion Cojocaru, Content Creative Director, MRM România.

Chef Mat, o inovaţie în content-ul digital

Astfel, Lidl anunță că revoluționează cu această emisiune formatul cooking show-urilor, fiind a adevărată invenție pe internet.

„Prin Chef Mat, venim cu o nouă inovaţie în content-ul digital, reinventând din nou formatul cooking show-urilor”, a declarat Oana Radu, Marketing Director Lidl România.

LIDL, 10 ani de România

Pe de altă parte, Lidl România anunță că a împlinit 10 ani pe piața din România. Cu această ocazie, retailerul spune că va oferi mereu mai mult.

„În fiecare zi, la Lidl ne respectăm promisiunea de a oferi mereu mai mult. Sunt lucruri pe care voi ne inspirați să le facem și care ne aduc mai aproape. Pentru că știm că cele mai importante legături din viața noastră sunt cele pe care le construim zi de zi. La fel cum știm că oamenii importanți din viețile noastre, familie, prieteni, cunoștințe, nu sunt acolo întâmplător ci pentru că am construit și continuăm să construim o relație cu ei. E ceea ce dă valoare vieții și ceea ce a inspirat noua campanie aniversară. Așa că te invităm să dai play și să sărbătorești alături de noi”, anunță Lidl pe site-ul propriu.

Cum se împart banii în cuplul lor?
Urmăriți Impact.ro și pe