Lidl va da lovitura cu acest produs. Apare de luni, iar clienții se vor bate pe el

Andra Daoud 18.03.2022, 17:43
Lidl va da lovitura cu acest produs. Apare de luni, iar clienții se vor bate pe el

Lidl vine în fiecare săptămână cu oferte care mai de care mai tentante pentru clienți. Dincolo de produse alimentare, în oferta retailerului german se găsesc și o mulțime de produse pentru casă și grădină, pentru mașină, dar și haine, atât pentru copii cât și pentru adulți, iar unele oferte sunt pur și simplu de neratat. Ce produs apare de luni, 21 martie, în ofertă.

Lidl va da lovitura cu acest produs

Lidl are în ofertă produse care mai de care mai tentante, la prețuri imbatabile în săptămâna ce vine. Unul dintre produsele care se vor regăsi pe rafturile magazinului începând de luni, 21 martie, este o boxă portabilă, la un preț foarte bun: 64,99 lei. Boxa este marca Silvercrest, este compatibilă cu toate tipurile de smartphone și tabletă de pe piață și are o rază de acțiune Bluetooth de până la 10m.

Potrivit producătorului, are dimensiunile 75 x 90 x 75 mm și următoarele specificații tehnice: 1850 mAh, 3,7 V, 6 W. Bateria asigură o autonomie de până la 15 ore pentru redarea de muzică. Boxa poate fi conectată atât prin Bluetooth, cât și prin cablu și vine cu o mufă universală de 3,5 mm. Dispozitivul vine în două variante de culori: negru și gri.

Lidl va da lovitura cu acest produs. Apare de luni iar clienții se vor bate pe el
Boxa portabilă de vinde la prețul de 64,99 lei

Un alt produs tentant care va fi în magazinele Lidl începând din 21 martie este o lampă de birou cu ceas integrat. Aceasta are luminozitatea reglabilă pe 3 trepte, afișează ora și data, precum și temperatura ambientală. Dispune și de alarmă deșteptătoare, cu 8 tipuri de sunete selectabile și se vinde la prețul de 119 lei.

Lidl, lider în Europa la prețuri mici

Retailerul german a deschis primul magazin Lidl în anul 1973, iar de atunci s-a extins constant. 15 ani mai târziu avea deja peste 450 de magazine pe teritoriul Germaniei și peste 5.000 de angajați. În 1989 a început să se extindă către piața internațională și a deschis primul magazin în Franța.

În anul 2011, Lidl a ajuns și pe piața din România și a deschis primele magazine în țara noastră. În prezent, sunt peste 300 de magazine și aproximativ 10.000 de angajați în România. Retailerul s-a poziționat încă de la început în tabăra lanțurilor de supermarketuri cu prețuri competitive și a reușit să mențină standardul.

În februarie 2022, o analiză efectuată în Marea Britanie a arătat că Lidl este cel mai ieftin supermarket din Regat, cu o listă de cumpărături medie ce nu depășește 25 de lire sterline.

Suntem extrem de mândri că tot mai mulți clienți aleg să facă cumpărături la Lidl. Această convingere se află în centrul a tot ceea ce facem. Fie că este vorba de menținerea prețurilor la un nivel scăzut sau de a ne face oferta cât mai accesibilă prin deschiderea de noi magazine.”, declara recent Ryan McDonnell, directorul general al Lidl Marea Britanie.

Urmăriți Impact.ro și pe