Lidl România a adus în magazinele din toată țara produse tradiționale românești realizate împreună cu cei mai buni furnizori autohtoni. Pentru a le promova, celebrul retailer german a lansat o nouă campanie extraordinară realizată de Mullen. Cum arată reclama prin care celebrul lanț de magazine încearcă să-și vândă minunatele produse? Toți românii vor da buzna în centrele comerciale!
În urmă cu ceva timp, Lidl România a reușit să-și surprindă clienții într-un mod cât se poate de plăcut. Românii s-au bucurat de alimentele lor preferate din hypermarketul lor favorit.
Reprezentanții lanțului nemțesc de supermarketuri au căutat cei mai buni furnizori autohtoni care să producă cele mai gustoase produse românești, apoi le-au adunat pe toate în „Cămara Noastră”.
„Cămara Noastră este o gamă cu produse tradiționale românești, realizate exclusiv cu producători de la noi din țară. Așa că, de-a lungul vremii, am construit platforma de comunicare pentru acest brand vorbind despre tradiții, despre rețetele transmise din generații în generații și despre cămările românilor, totul într-un mod autentic.
Am străbătut țara în lung și în lat după comori culinare, iar pe cele mai memorabile le-am prezentat în Muzeul Cămărilor sau în Muzeul Bucatelor Ascunse, am invitat comunitatea să descopere poveștile unor produse din gamă în serii dedicate pe canalul nostru de YouTube și am adus pe rafturile magazinelor din toata țara două produse create după rețetele clienților noștri.”, a declarat Oana Radu, Marketing Director Lidl România, potrivit iqads.ro.
Pentru a promova marca „Cămara Noastră”, în urmă cu doi ani, Lidl România a creat platforma de storytelling. Aceasta a fost, de altfel, câștigătoarea premiului Brand of the Year 2020 în competiția TOP 3 ADC, cu seria online Bucate ca la carte, constant prezentă în topul ADC prin premiile obținute.
Anul trecut, retailerul german a lansat, din nou, un nou serial pentru a promova produsele românești partenere, iar în acest an, sub aceeași platformă, Lidl România își invită clienții să își reamintească de gusturile trăirilor românești. Iată noul clip video al campaniei.