Lanțul de magazine celebru care vine în România. S-a inspirat din succesul Lidl și Kaufland și vrea să le ia fața

Ioana Bucur 25.09.2022, 19:28
Lanțul de magazine celebru care vine în România. S-a inspirat din succesul Lidl și Kaufland și vrea să le ia fața

Un nou lanț celebru de magazine vine în România. Fondatorul a anunțat că, inspirat de succesul pe care l-au avut Lidl și Kaufland la noi în țară, are planuri uriașe de dezvoltare, promițând deschiderea a nu mai puțin de 14 centre până la finalul acestui an. Omul de afaceri are de gând să devină „numărul unu, lider de piață”. Câte locuri de muncă se pun la bătaie pentru cei interesați.

Un nou lanț de magazine vine în România

Un lanț german de magazine, celebru în Europa, vine în România cu planuri mari. Povestea Fressnapf a început acum aproape trei decenii, când Torsten Toeller vizita Statele Unite ale Americii. S-a întors în țara natală cu un vis în care puțini au crezut, dar la care nu a renunțat până nu l-a transformat într-o realitate ce îi aduce profituri considerabile.

„Am fondat compania în urmă cu 32 de ani, după o vizită în SUA, unde am vizitat un magazin PetSmart (cel mai mare jucător american de profil – n.red.). Am vrut să aduc conceptul în Germania, dar toţi mi-au spus că e o idee proastă, că nu e nevoie de asta în piaţă, că nu voi avea succes”, a povestit Toeller.

În prezent, Fressnapf este cel mai mare jucător de pe piața din Europa în materie de hrană și accesorii pentru animale de companie, iar România este următoarea țară de pe lista sa.

„Anul acesta vom crea 100 de joburi noi. Vom deschide 14 magazine. Avem un target clar: să fim numărul unu, lider de piaţă”, a spus Torsten Toeller, fondator şi CEO al Fressnapf, în cadrul unei conferinţe de presă organizate recent.

Omul de afaceri a declarat că a ales România pentru că o consideră una dintre economiile cu cele mai dinamice creșteri. În plus, a fost inspirat și de succesul pe care l-au avut Lidl și Kaufland la noi în țară: „E o chestiune de dimensiune și scalare”, a mai spus Toeller.

Lanțul de magazine celebru care vine în România. S-a inspirat din succesul Lidl și Kaufland și vrea să le ia fața

„Lucrăm din greu”

Până acum, lanțul german a deschis trei magazine, însă până la finalul anului compania și-a propus să ajungă la un total de 14 unități, continuând cu câte 10-15 noi magazine inaugurate în fiecare an.

Şase din cele 14 unităţi vor funcţiona în cadrul centrelor comerciale administrate de Nhood, şi anume: Drumul Taberei, Centrul Comercial Auchan Berceni şi Pallady, în Bucureşti, Craioviţa (Craiova), Şagului (Timişoara) şi Ploieşti. Următoarele două magazine îşi vor deschide porţile la Oradea şi Piteşti.

Provocarea, în România, o reprezintă diferența dintre vânzările online și cele din magazinele fizice.

„Lucrăm din greu să combinăm canalele offline şi online, iar în final să construim un ecosistem în care să includem nu doar produse, ci şi servicii, de la îngrijire de zi la dogsitter, frizerie şi aşa mai departe”, a mai spus omul de afaceri.

Recomandare Video Impact.ro
Urmăriți Impact.ro și pe
Ioana Bucur
Fac parte din grupul curajoșilor care au decis să rămână în România și sunt dovada vie a faptului că destinul găsește mereu o cale de a ne  aduce pe drumul ce ne-a fost ales. Mă...