La ce a ajuns să facă reclamă Mirela Vaida pe Instagram. Ia o gramadă de bani pentru asta

Emanuela Pană 05.06.2021, 10:01

În ziua de astăzi totul e marketing, iar dacă ești o persoană naivă devii repede o țintă ușoară. Prezentatori TV, actori, sportivi sau pur și simplu persoane populare sunt din ce în ce mai prezente în reclamele de pe micul ecran sau din mediul online, ridicând în slăvi anumite produse. Este și cazul Mirelei Vaida, care nu spune nu unor bani făcuți ușor. Află, în continuare, la ce a ajuns să facă reclamă pe contul de Instagram vedeta de la Antena 1.

La ce a ajuns să facă reclamă Mirela Vaida pe Instagram

Pentru anumite sume, majoritatea vedetelor de la noi din țară și-au umplu paginile de Facebook și de Instagram cu reclame la diverse produse. Fie că vorbim despre makeup, gadgeturi, produse de uz casnic și igienă personală, lista persoanelor care fac reclamă cuprinde atât influenceri, cât și personalități din industria muzicală sau de la TV. Printre aceștia se numără, bineînțeles, și Mirela Vaida, care își folosește contul de Instagram pentru a promova diverse produse.

Într-una dintre cele mai recente postări, vedeta de la Antena 1 își invita urmăritorii să participe la un concurs lansar de AloShop, care punea la bătarie un aparat electric pentru făcut brioșe. În postarea cu pricina, Vaida le oferea fanilor indicații referitoare la câștigarea concursului, precum și data la care va fi extras acesta.

Bună dimineața! Am revenit cu un nou concurs @aloshoptv pentru voi! Astăzi vă prezint aparatul electric pentru brioșe, foarte ușor de folosit! Are suprafața antiaderentă, piciorușe de cauciuc pentru fixare, se curață foarte ușor și coace foarte bine! Puteți câștiga un astfel de aparat dacă dați follow contului meu de Insta și contului @aloshoptv, apoi, în comentarii, dați tag @aloshoptv și altor doi prieteni! Anunțul câștigătorului va fi făcut la începutul săptămânii viitoare! Concursul se desfășoară doar pe contul meu de Instagram! Vă doresc mult succes! Mai multe detalii despre produs gășiți în story si pe www.aloshop.tv“, a scris Vaida în descrierea fotografiei postate pe Instagram.

Citește și: Decizia radicală luată de Mirela Vaida când a văzut că nu o mai încap rochiile. „Știți cum e să nu mai ai pic de rezistență?“

Ia o gramadă de bani pentru asta

Aceasta nu este, însă singura reclamă de acest tip de pe pagina prezentatoarei TV. De curând, Mirela Vaida a venit în fața fanilor ei cu o perie de păr multifuncțională – o altă colaborare cu brandul mai sus amintit.

Mirela Vaida, reclamă la aparat electric de făcut brioșe pe Instagram
Mirela Vaida, reclamă la aparat electric de făcut brioșe pe Instagram

Bună dimineața! Ce faceți? La cafea? Eu sunt gata pentru un nou concurs @aloshoptv! Vă ofer azi o perie de păr multifuncțională, 4 în 1, foarte ușor de folosit, care dă părului un aspect natural! Mai multe detalii găsiți pe www.aloshop.tv! Tot ce trebuie să faceți este să dați follow paginii @aloshoptv iar mai jos, în comentarii, să dați tag @aloshoptv și altor doi prieteni! Câștigătorul va fi anunțat săptămâna viitoare! Mult succes și un weekend minunat! Concursul se desfășoară doar pe contul meu de Insta!“, a notat prezentatoarea.

Postările pe paginile de Instagram ale vedetelor sunt plătite cu sume cuprinse între 1.000 și 10.000 de euro per postare, în funcție de cât de influentă este persoana respectivă. Totodată, selecția persoanelor care urmează să facă reclama este una extrem de atentă, astfel că niciun brad nu vrea să se asocieze cu o vedetă care nu aduce și credibilitate.

Dacă Bianca Drăgușanu, spre exemplu, face o singură reclamă pe Instagram însoțită de o fotografie, taxează clienții cu nu mai puțin de 10.000 de euro. În schimb, alte vedete de renume, precum Teo Trandafir sau Andreea Esca, percep prețuri mai scăzute, care nu se compară cu sumele încasate de celebra afaceristă.

De asemenea, dacă credeați că vedetele cu nume mai grele sunt mai scumpe decât cele care au apărut brusc în mediul online, ei bine, situația este fix invers.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI