Kaufland face 50% reducere la aceste produse pentru clienții din România. Ce se întâmplă la casele de marcat

Diana Dumitrache 11.12.2020, 20:40
Kaufland face 50% reducere la aceste produse pentru clienții din România. Ce se întâmplă la casele de marcat

Promoţii fără precedent. Kaufland face 50% reducere la aceste produse pentru clienții din România. Iată ce se întâmplă automat la casele de marcat.

Reduceri incredibile la Kaufland

Deşi perioada marilor promoţii s-a terminat pentru mai toate magazinele din ţară, Kaufland face 50% reducere la aceste produse pentru clienții din România, spre surprinderea tuturor. Este pentru prima oară când retailerul german apelează la aşa ceva. Oferta este valabilă automat la casele de marcat, susţin reprezentanţii magazinului.

Mai exact, Kaufland vinde la jumătate de preţ toate obiectele de îmbrăcăminte, încălţăminte şi accesorii, pe care le are la vânzare în momentul de faţă în supermarketurile din ţară. Este important de precizat că oferta este valabilă până pe data de 13 decembrie, inclusiv.

În cazul în care doriţi să aflaţi mai multe despre promoţie şi produse, catalogul online prezintă articolele cu discount, aşadar vă puteţi face o idee despre ce doriţi să cumpăraţi de acasă.

Cum sărbătorile de iarnă se apropie iar cheltuielile românilor sunt mai mari decât de obicei, Kaufland pune la bătaie şi vouchere în valoare de 1.000 de lei. Tot ceea ce au de făcut clienţii este să descopere surpriza zilei din calendarul cu bunătăţi de pe site-ul magazinului, să ghicească cuvântul magic şi să se înscrie în concurs.

Reduceri de 50% la toate aceste produse la Kaufland. Toţi clienţii din România trebuie să afle
Reduceri de 50% la toate aceste produse la Kaufland. Toţi clienţii din România trebuie să afle

Kaufland, cel mai mare importator de carne din România

În ciuda faptului că retailerul german are o politică de achiziţionarea cărnii din producţia locală, conform unui clasament realizat de Institutul Național de Statistică, lanţul de magazine este cel mai mare importator de carne şi organe comestibile din România, în primele 8 luni ale anului 2020.

Motivul ar fi faptul că producţia internă nu este suficientă pentru a acoperi nevoile supermarketurilor. Potrivit informaţiilor oferite de Ministerul Agriculturii, cel mai mare deficit a fost înregistrat la carnea de porc, producatia locală asigurând, în 2019, doar 39% din necesar.

Cu afaceri de aproape 12 miliarde de lei anul trecut, Kaufland are contracte cu şapte ferme din România. Peste 2.000 de porci sunt livraţi săptămânal către toate magazinele din ţară, însă reprezentanţii retailerului spun că au nevoie de aproximativ 8.000 de bucăţi.

“Programul agricol prin care sprijinim fermele de porci să adere la standarde superioare de bunăstare a animalelor include şapte ferme. Ele furnizează 2.000 de porci/ săptămână şi sperăm să ajungem la 3.000 de porci/ săptămână în octombrie 2021. În octombrie 2022 la 4.000 de porci/ săptămână şi la 210.000 de porci furnizaţi anual.

Pentru a ne atinge obiectivul de a avea 100% carne de porc românească în magazine, avem nevoie de 8.000 de porci săptămânal“, a spus Valer Hancaş, director comunicare şi corporate affairs Kaufland România.

Urmăriți Impact.ro și pe