Simona Halep (29 de ani, locul 9 WTA) a anunțat că se retrage și de la Jocurile Olimpice de la Tokyo, după ce nu a participat nici la turneele de Grand Slam de la Roland Garros și Wimbledon. Sportiva română nu a mai jucat un meci oficial de pe 12 mai, atunci când a suferit o ruptură musculară la gamba stângă. Acum, Halep își încarcă bateriile în vacanță alături de persoanele dragi.
Aflată în vacanță în Italia, împreună cu iubitul ei Toni Iuruc, fratele Nicolae și cumnata Luminița, Simona Halep profită din plin de momentele de relaxare. Ea a vizitat capitala modei Milano, apoi orașul artei Florența. Halep a imortalizat cele frumoase momente, iar pe contul de Instagram, fanii s-au putut bucura de multe dintre ele.
Unul dintre motivele pentru care cei patru au ales să se bucure împreună de vacanță este faptul că Luminița, cumnata sportivei, și-a serbat ziua de naștere în această perioadă.
Și cum altfel poți marca o aniversare dacă nu cu o cupă de șampanie închinată sărbătoritei? Simona Halep s-a fotografiat împreuna cu a sa cumnată ciocnind un pahar de șampanie scumpă în cadrul unei cine. Poza a fost posatată pe rețelele de socializare împreună cu mesajul ”La mulți ani” și ”Una serata speciale” (o seară specială – n.r.).
Simona Halep a îmbinat utilul cu plăcutul în vacanță. Pe lângă momentele speciale trăite alături de cei dragi, tenismena noastră s-a ocupat și de contractele de sponsorizare pe care le are. În primele zile de când a ajuns la Milano, sportiva a mers la unul dintre cei mai importanți sponsori ai săi, Hublot. Ea încasează sume consistente de la producătorul elvețian de ceasuri de lux.
[rssfeed id='1609318597' template='list' posts=2]Românca este imaginea Hublot încă din 2016, iar pentru fotografiile postate pe rețelele sociale în care apare și celebra firmă, Simona Halep a primit ceasuri în valoare de 300.000 de euro. Cel mai scump dintre ele este un Hublot Big Bang One Click Saphire, care costă 80.000 euro.
Hublot nu este singurul sponsor al Simonei Halep. Nike, Rexona, Wilson, Avon sau Dorna îi rotunjesc veniturile sportivei cu sume cu multe zerouri în coadă. Potrivit revistei Forbes, Simona Halep câștigă aproximativ 4 milioane de dolari pe an din astfel de contracte.
Însă nu ea este cea mai bine plătită jucătoare de tenis din lume din contractele de sponsorizări. Cea care încasează cei mai mulți bani din astfel de înțelegeri este Naomi Osaka, cu 34 de milioane de dolari într-un singur an.