„Imperiul Leilor” a revenit la Pro TV cu un nou sezon, în luna februarie. Dan Șucu, Cristina Bâtlan, Mohammad Murad, Bogdan Micu și Dragoș Petrescu sunt cei cinci lei care primesc idei de afaceri din partea tinerilor antreprenori. Astfel că, în acest sezon, telespectatorii vor avea parte de servicii inovative, business-uri care salvează vieți, dar și planuri de finanțare speciale. Iată ce proiecte i-au făcut să se lupte pe cei 5 investitori din juriu, până acum.
Sezonul 2 „Imperiul Leilor” a debutat în forță la Pro tv, în luna februarie a acestui an. Încă din prima ediție, leii au fost surprinși să cunoacă tineri antreprenori alături cărora le-au oferit sprijinul lor.
Cristina Bâtlan și Dragoș Petrescu au fost cuceriți pe loc de Alexandra Lipai, tânăra antreprenoare. Ea și-a prezentat cu succes proiectul și anume husa pentru căruciorul de cumpărături pe care a inventat-o în pandemie.
„Nu m-am îndoit nicio secundă de BebeDock. Husa pentru căruciorul de cumpărături a pornit dintr-o nevoie, am analizat în detaliu cum să o creez și am perfecționat-o până am fost convinsă de produsul final. M-a ajutat și mă ajută în continuare atunci când merg la cumpărături și sunt sigură că le va fi de folos și altor părinți”, a spus tânăra în fața Leilor.
Aceștia au inventat o aplicație și un device cu ajutorul cărora poți să-ți rezervi locul de parcare de la distanță. Bogdan Micu a fost cel care și-a adjudecat într-un final parteneriatul cu Zen Parking pentru 100.000 de euro în schimbul a 30% din companie.
[rssfeed id='1609318597' template='list' posts=2]Într-una dintre ediții, Andreea Diaconu (31 de ani) a venit să-i convingă pe LEI că trebuie să investească 250.000 de euro într-un hotel plutitor.
Timp de 10 ani a fost expertul familiei în vânzări și marketing, însă consideră că e timpul să aibă afacerea ei.
„Noi suntem căutători de succes, nu de profit!”, i-a spus Murad acesteia.
El i-a propus să intre în afacere pentru 500.000 de euro în schimbul a 49%. În cele din urmă tânăra a acceptat propunerea Leului.
„Asta e o lecție pentru voi să nu vă băgați nasul unde nu vă fierbe oala. Aveți grijă, când auziți de turism și servicii pe zona hotelieră, nu aveți voie”, le-a spus Murad celorlați LEI.
În sezonul trecut, creatorul de modă Alexandru Ciucu a reușit să îl determine pe Mohammad Murad să facă cea mai mare investiție la Imperiul Leilor. Fondatorul brandului Phoenicia a fost convins să investească 2 milioane de euro pentru scoaterea pe piață a unei linii vestimentare noi, de sacouri de lux.
În primul sezon „Imperiul Leilor”, Cristian Onețiu și Mohammad Murad au decis să se asocieze cu Ana Pitic și Oana Corcodel pentru a pune pe picioare afacerea cu fustițe cu leduri.
Ana și Oana și-au lansat oficial business-ul de Ziua Femeii, într-un mall din Capitală. La eveniment a fost și unul dintre cei doi finanțatori ai lor, Cristian Onețiu.