Greșelile pe care le faci în sala de fitness atunci când ești începător. Cum să îți setezi un obiectiv realist

Dumitrică Roxana 12.08.2022, 16:35
Greșelile pe care le faci în sala de fitness atunci când ești începător. Cum să îți setezi un obiectiv realist
Știi deja că mișcarea este recomandată pentru un stil de viață sănătos. Poți alege să mergi la sală, unde faci lucrurile pe care ți le dorești, însă știi care sunt cele mai frecvente greșeli pe care le faci la sală?

Ce greșeli poți face la sală?

Atunci când timpul este limitat, este ușor să-ți începi antrenamentul imediat, însă este important să îți amintești că nu trebuie să petreci două ore la sală pentru a vedea rezultatele. Acestea fiind spuse, chiar dacă antrenamentul durează 10 minute, jumătate de oră sau o oră, nu trebuie să uiți să-ți faci încălzirea.

În acest fel, îți pregătești organismul și mușchii pentru antrenament. Fără o încălzire corespunzătoare făcută în prealabil, te predispui la accidentări. Încălzirea nu trebuie să fie foarte lungă sau complicată, o rutină de 5-10 minute este perfectă.

Dacă ai întreba o persoană care se duce la sală frecvent ce exerciții să faci, probabil că ți-ar spune să încerci toate tipurile de antrenament, pentru a-ți da seama ce îți place cel mai mult. În momentul în care începi un set de antrenament, ți se va părea greu.
Salile de sport nu vor mai accepta decat persoane vaccinate
Salile de sport nu vor mai accepta decat persoane vaccinate
Însă pe măsură ce repeți acel antrenament, exercițiile vor deveni din ce în ce mai ușoare, deoarece corpul tău se obișnuiește. Atunci când vei face aceleași exerciții, în același ritm, nu vei mai vedea rezultate la un moment dat. De aceea, este recomandat să-ți mai schimbi antrenamentele.

 Faci exerciții prea grele din prima

Există un echilibru subtil între antrenamentele prea grele și antrenamentele care nu îți permit să vezi rezultatele. Antrenamentele prea grele reprezintă o greșeală frecvent întâlnită, ducând de multe ori la ceva ce se numește supraantrenare.
Unele simptome ale supraantrenării includ schimbarea frecvenței cardiacei, probleme cu somnul, dureri articulare, oboseală cronică, cicluri menstruale neregulate și durere. Pentru a evita aceste probleme, este important să îi oferi corpului suficientă odihnă, inclusiv pauze în timpul antrenamentelor.
Amintește-ți să te încălzești în mod corespunzător și fii conștientă de limitele corpului tău în cadrul fiecărui antrenament. O dietă adecvată îți poate fi, de asemenea, de folos.
Atunci când ești la sală, pierzi apă când faci exerciții. Dacă nu bei apă în timpul exercițiilor, te poți deshidrata cu ușurință.
Recomandare Video Impact.ro
Urmăriți Impact.ro și pe