Fiica lui Ion Țiriac, senzualitate pură, pe o plajă din Miami. Cum arată Ioana în costum de baie

Stan Filon 25.06.2022, 09:23

Ion Țiriac are o singură fiică, care a ajuns acum la vârsta de 25 de ani. Ioana Natalia a moștenit frumusețea mamei sale și a devenit o femeie foarte admirată. Trăiește în Statele Unite ale Americii și face ravagii cu formele sale perfecte, de câte ori merge la plajă. Tânăra nu se sfiește să posteze pe rețelele de socializare fotografii de la malul oceanului, care sunt extrem de apreciate de următorii săi.

Fiica lui Ion Țiriac, senzualitate pură, pe o plajă din Miami

Ioana Natalia este fiica lui Ion Țiriac și al Sophiei Ayad. Trăiește o viață de lux în America, alături de mama sa. S-a născut în urma unei povești nebune de dragoste, fostul tenismen fiind foarte îndrăgostit de soția sa, alături de care a răămas însă doar câțiva ani. S-au despărțit, iar copila a rămas alături de mama sa, însă miliardarul a avut grijă să nu ducă niciodată lipsă de nimic.

Ioana nu este doar frumoasă, ci îi place și școala. A studiat Economia la Universitatea din Miami, iar anul acesta a absolvit, cu brio. Seamănă cu Kim Kardashian, are buzele proeminente, s-a vopsit brunetă, își întinde părul cu placa și preferă machiajul foarte vizibil. Arată foarte bine și poate fi oricând un model de succes, însă se pare că are alte planuri.

Fiica lui Ion Tiriac, senzualitate pura, pe o plaja din Miami
Fiica lui Ion Tiriac, senzualitate pura, pe o plaja din Miami

A studiat facultatea de Economie și organizează gale de binefacere

Ioana Natalia Țiriac se concentrează și pe filantropie. Îi place să ajute oamenii și nu ezită niciodată, atunci când poate face un bine. Fiica lui Ion Țiriac organizează diferite gale de binefacere, iar una dintre ele s-a ținut chiar la București, în anul 2018, la complexul tatălui său, Stejarii. Evenimentul s-a numit Bucharest Charity Fashion Show și în cadrul acestuia s-au strâns fonduri necesare tratării și monitorizării medicale a 1200 de mame fără venituri.

„În opinia mea, ce contează este ca oamenii să muncească împreună pentru atingerea unor obiective cu impact social considerabil. Rezultatul final este întotdeauna mai grandios decât suma tuturor bucăţelelor care îl compun. Vremurile s-au schimbat, iar companiile şi indivizii au devenit tot mai mai conştienti de responsabilităţile lor sociale. A avut loc o creştere substanţială în presiunea pusă de consumatori asupra companiilor privind contribuţia lor pozitivă la societate”, declara Ioana Țiriac, pentru Capital.ro.

Urmăriți Impact.ro și pe