Exclusiv: Starea de sănătate a lui Nelu Ploieșteanu rămâne critică. Ce a rugat-o pe fiica lui, înainte de a fi intubat. Marea dorință a artistului

Dorina Alexandrescu 29.03.2021, 11:24

Artistul Nelu Ploieșteanu se află internat la Spitalul Floreasca din București, încă din data de 13 martie. Medicii sunt rezervați, în ceea ce privește evoluția stării sale de sănătate, cu atât mai mult cu cât celebrul lăutar se confruntă cu mai vechi probleme la plămâni și inimă. Artistul, diagnosticat cu Covid-19, s-a internat cu marele ”of” că nu mai reușise să ajungă la mormântul băiețelului său, Mihaiță.

Starea de sănătate a lui Nelu Ploieșteanu rămâne critică

Cântărețul Nelu Ploieşteanu, pe numele său real Ion Dumitrache, în vârstă de 70 de ani, diagnosticat cu Covid-19, se află internat în stare gravă la Spitalul de Urgenţă Floreasca, din Capitală, încă din data de 13 martie. Inițial, artistul a refuzat internarea, în data de 11 martie, dar, pentru că s-a simțit tot mai rău, a revenit la camera de gardă. Starea de sănătate a cântărețului continuă să rămână critică și doar o minune îl mai poate salva, susțin apropiații acestuia. Nelu avea un mare regret, înainte de a se interna, că n-a reușit să mai aprindă o lumânare la mormântul fiului său, Mihăiță, din Cimitirul Străulești, Jud Ilfov, zonă aflată în carantină.

”Din păcate, artistul încă este intubat, iar pronosticurile sunt sumbre. Era supărat că nu a mai ajuns la mormânul fiului său și îi spunea fiicei să se ducă la cimitir, să-i aprindă o lumânare”

”Din păcate, artistul încă este intubat, iar pronosticurile sunt sumbre. Ne spunea că e tare supărat că nu a mai ajuns la mormântul fiului său și îi spunea fiicei, care l-a însoțit la spital, să se ducă să-i aprindă o lumânare, când se va încheia carantina, în Jud. Ilfov. A venit la spital pe 11 martie, dar a plecat pe semnătură. A revenit pe 13 martie, pentru că nu putea respira. Să dea Dumnezeu să se facă bine!”, ne-a dezvăluit un cadru medical din spital, în exclusivitate pentru impact.ro.

Și Florin Condurățeanu a oferit detalii despre problemele de sănătate ale marelui artist Nelu Ploieșteanu. ”Am vorbit cu doamna doctor Grințescu, șefa de la ATI Floreasca. El a fost internat însă la ATI Toxicologie, pentru că dincolo era mare aglomerație. Situația este însă staționară. Rămâne în registrul grav. Nu s-a înregistrat nici o îmbunătățire. Rămâne intubat, pentru că alte metode mai blânde nu au avut efect în cazul lui, cu sedarea aferentă. Marele necaz al maestrului este că el avea deteriorate mai multe organe din corp, din cauza unor boli ce s-au adunat înainte de infecția cu Covid-19. Are fibroză pulmonară. Pronosticurile nu sunt dătătoare de speranță. Se așteaptă un miracol”, declara acesta, la Antena Stars, zilele trecute.

Nelu Ploiesteanu a trait o drama in 2018, cand i-a murit fiul

Iar Nicu Teișanu, interpret de muzica lăutărească, ne-a declarat: ”Nu e bine deloc. Știu că, în ultima perioadă, cânta în Slănic Moldova. Când am vorbit cu el se temea de pandemie”. Cântărețul de muzică de petrecere are o carieră de peste 50 de ani. A lansat 18 albume și a cântat la mii de petreceri, cele mai importante colaborări fiind cu actorii Gheorghe Dinică și Ștefan Iordache.

Fiul său, Mihăiță, a încetat din viață în urmă cu 3 ani

Fiul său, Mihăiță, a murit la doar 32 de ani, în 2018. Medicii l-au diagnosticat pe băiat, încă de la vârsta de 2 luni, cu tetrapareză spastică și cu encefalopatie. “Am plâns o perioadă lungă şi apoi ne-am resemnat. Dimineaţa ne ducem cu toţii să-l pupăm, să vorbim cu el. Este bibelou Mihăiţă, este dependent de soţia mea. Ea nu a mai ieşit din casă de 26 de ani, dar nu s-a plâns nici un moment. I-a dat Dumnezeu putere. Drama aceasta este crucea vieţii ei”, spunea Nelu Ploieșteanu despre fiul său, înainte ca sufletul băiatului să părăsească această lume.

Urmăriți Impact.ro și pe