Dieta cu mere – alegerea toamnei. Păreri pro și contra acestei cure

Daria Petrescu / 01.10.2020, 11:14
Dieta cu mere – alegerea toamnei. Păreri pro și contra acestei cure

Dieta cu mere este preferata persoanelor care vor să scape de kilogramele în plus, în această perioadă. De altfel, merele sunt fructele de sezon, iar în această toamnă, sunt cele mai alese. Deși este o dietă la îndemâna oricui și scapi rapid de kilogramele în plus, unii o consideră riscantă. Unul dintre motive ar fi acela că scapi de kilograme într-un timp record. Acest lucru ar putea să îți pusnă sătătatea în pericol. Cu toate astea, merele rămân cele mai bune fructe de sezon, cu proprietăți nenumărate.

Dieta cu mere este ușor de urmat

Această cură de slăbire este ușor de urmat și are beneficii asupra siluetei și a întregului organism. Corpul tău va scăpa de toxine, în urma unei diete-şoc de 5 zile cu mere. De asemenea, rata metabolică se va îmbunătăţi şi astfel procentul de grăsime corporală va scădea văzând cu ochii.

Se știe că merele au puține calorii, așa că sunt cele mai  indicate atunci când vine vorba despre dietă. Un măr conține 80 de calorii. Merele sunt bogate în vitamine şi minerale, conţin multe fibre. De asemenea, fructele scad nivelul coleserolului, ajută digestia, sunt săţioase, taie pofta de dulce şi elimină toxinele din corp.

Atunci când vă apucați de o astfel de dietă, trebuie să știți că pe parcursul celor 5 zile în care țineți dieta, aveți voie să mâncați carne slabă, brânza cu conţinut redus de grăsime şi apa, minimum 2 litri pe zi.

Meniu pe 5 zile a dietei cu mere

-Pentru ziua 1, la mic dejun, prânz și cină consumați mere. Nu mai mult de 1,5 kilograme.

Ziua 2:

-mic dejun – 2 mere

-prânz – un măr şi o salată de legume cu două feliuţe de brânză slabă, stropită doar cu zeamă de lămâie, -cină – 3 mere

Ziua 3:

– mic dejun – un măr,  o felie de pâine integrală şi o felie de şuncă slabă de curcan

– prânz – un măr, o salată făcută doar din jumătate de salată verde, 2 morcovi raşi şi jumătate de ceapă,

-cină – 3 mere.

Merele au numeroase beneficii
Merele au numeroase beneficii

Ziua 4:

-mic dejun – un măr, o felie de şuncă slabă de pui sau curcan şi o felie de pâine integrală

prânz – un măr, o salată de legume fierte (exclus cartofi) cu 200 gr ton în conserve

cină – 3 mere şi un bol cu lapte cu conţinut scăzut de grăsime şi cereale integrale.

Ziua 5:

– mic dejun – un măr, un ou fiert şi o felie de pâine integral

– prânz – un măr şi o salată de crudităţi cu 200 gr de carne de vită sau pui fără pieliţă

-cină – 3 mere.

Avandajele și dezavantajele dietetic cu mere

Un prim avantaj al acestei diete este acela că nu presupune costuri foarte mari, iar ingredientele sunt ușor de găsit. Planul dietetic este ușor de urmat și este încurajat consumul de apă.  Favorizează detoxifierea organismului, pierderea în greutate şi previne constipaţia

Când vorbim de dezavantaje ne gândim că este o dietă restrictivă, hipocalorică (mesele zilnice nu depăşesc 1200 de calorii).

Acest lucru poate avea drept consecinţe efecte nedorite precum durerile de cap, oboseala, stările de leşin, ameţeala, iritabilitatea şi anxietatea. Odată încheiată dieta de 5 zile, majoritatea persoanelor are tendinţa de a se supraalimenta şi de a pune la loc kilogramele pierdute. Poate cauza hiperaciditate gastrică.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI