Detaliul cu care IKEA vrea să dea lovitura. Ce se va întâmpla cu magazinele până în 2023

Stan Filon 11.05.2022, 08:44
Detaliul cu care IKEA vrea să dea lovitura. Ce se va întâmpla cu magazinele până în 2023

Schimbare importantă la Ingka Group, care operează magazinele Ikea! Magazinele pe care cu toții le cunoaștem vor suferi modificări importante, pentru a veni în întâmpinarea clienților cu soluții noi. În plus, grupul respectiv va dezvolta și comerțul online, astfel încât oamenii să poată comanda pe internet produsele Ikea mult mai repede și la prețuri mult mai bune.

S-a aflat detaliul cu care IKEA vrea să dea lovitura

Operatorul Ikea, Ingka Group, a dezvăluit planul de dezvoltare pe care îl are în vedere până în anul 2023. Magazinele existente vor fi modernizate, însă vor fi deschise și unele noi, cu o investiție de nu mai puțin de 3 miliarde de euro. Conducerea se axează mult și pe comerțul online, pe care vrea să îl dezvolte puternic, până în 2023.

Conducerea Ikea vrea ca magazinele sale, mai ales cele din afara orașului, să devină mai accesibile pentru clienți, oricând și oriunde, conform unui comunicat publicat de Ingka Group, luni, pe site-ul său. Operatorul Ikea susține că de-a lungul timpului a dezvoltat magazine mai mici, și-a îmbunătățit permanent site-ul web și serviciile digitale și a lansat o nouă aplicație.

S-a aflat detaliul cu care IKEA vrea sa dea lovitura
S-a aflat detaliul cu care IKEA vrea sa dea lovitura

Ikea vrea să dezvolte comerțul online

Vor avea loc investiții semnificative și în depozitele Ikea din afara orașelor, astfel că livrarea achizițiilor online de la aceste depozite ale magazinelor Ikea va fi mai rapidă și mai ieftină decât expedierea din centrele logistice, a spus Tolga Öncü, Retail Operations Manager, Ingka Group pentru Reuters.

„Mai mult decât oricând, dorim să optimizăm rețeaua noastră de magazine pentru a oferi o experiență de cumpărături – indiferent de cum sau unde aleg clienții noștri să interacționeze cu noi. Prin această investiție ne propunem să asigurăm viabilitatea pe termen lung a afacerii noastre, făcând Ikea mai accesibilă și mai durabilă”, spune Tolga Öncü.

Compania susține că investiția majoră va fi făcută în magazine fizice noi, cum ar fi cel care se va deschide la Nisa pe 11 mai, dar și în renovarea celor existente.

Investiții masive

„Magazinele noastre rămân un punct forte pentru noi și vom continua să le transformăm pentru a satisface nevoile clienților noștri pentru generațiile viitoare. Vedem că multe dintre magazinele noastre joacă un dublu rol, oferind clienților noștri tot ce este mai bun în retailul online și fizic, iar investiția va sprijini nu numai o experiență inspirată în magazinele Ikea, ci și o livrare mai rapidă și mai accesibilă a comenzilor online direct de la magazinele noastre”, spune Öncü.

Ingka Group anunță că va investi în magazine noi de tipul „blue-box” în România, China și India, dar și în magazine în marile orașe. Retailerul vrea să își deschidă în Quebec, Canada, un nou centru de distribuție, iar la Montreal un nou studio de planificare. Grupul a investit peste 2,1 miliarde de euro în magazine existente și noi din cele 32 de piețe în care Ikea este prezentă.

Urmăriți Impact.ro și pe