Cauciucurile de iarnă vor ieși din fabrică cu un cod QR atașat care va oferi șoferilor foarte multe detalii. Această decizie a fost luată la nivelul Uniunii Europene, iar toate fabricile de cauciucuri trebuie să se conformeze. Cum îi ajută acest cod pe șoferi, vedeți în rândurile de mai jos.
Simbolurile anterioare pentru anvelope nu comunicau adevăratele caracteristici ale cauciucurilor de iarnă de înaltă calitate și, în acest scop, Nokian Tyres a lucrat de ani de zile pentru a dezvolta în continuare etichetele. Această muncă dă acum roade.
”În practică, aderența pe umed este opusul aderenței pe gheață: dezvoltarea uneia o reduce de obicei pe cealaltă. Anvelopele concepute pentru Europa Centrală subliniază caracteristicile necesare pe drumurile uscate, în timp ce simbolul de aderență pe gheață indică faptul că anvelopa funcționează cu adevărat și rămâne în siguranță în condițiile dificile de iarnă din nord. Simbolul de aderență pe zăpadă, la rândul său, indică faptul că anvelopa îndeplinește cerințele oficiale ale UE privind aderența pe zăpadă. Nu recomandăm folosirea anvelopelor concepute pentru Europa Centrală în condiții pentru care nu sunt destinate”, spune managerul serviciului tehnic pentru clienți Matti Morri de la Nokian Tyres.
Noile coduri QR vor fi foarte utile șoferilor care își cumpără cauciucurile de iarnă de pe internet. Cu ajutorul codurilor respective vor afla multe detalii despre cauciucuri și așa se poate decide dacă este sau nu ceea caută ei.
”Consumatorii comandă din ce în ce mai multe produse online. Este un avantaj semnificativ pentru ei că, în continuare, pot verifica simbolurile și pot comanda cele mai bune anvelope posibile pentru propriile condiții de utilizare. Asistență de specialitate este disponibilă la comercianții cu amănuntul de anvelope – dar online, nu există nimeni acolo care să vă ajute personal să alegeți anvelope sigure”, mai spune Morri.