De unde vin produsele românești din Lidl. Nemții au creat un brand special pentru țara noastră

Ana Anitoiu 17.08.2021, 09:29
De unde vin produsele românești din Lidl. Nemții au creat un brand special pentru țara noastră

Detaliile referitoare la proveniența produselor românești din Lidl au fost făcute publice de retailerul german în urmă cu ceva timp, în contextul în care tot mai mulți consumatori au început să caute produse locale. În plus, ca să le facă pe plac clienților, nemții au creat un brand special pentru România.

Nemții de la Lidl, brand special pentru România

Încă de când a intrat oficial pe piață, în anul 2011, Lidl s-a remarcat cu un model diferit de tot e exista în România. Adică cu un procent de peste 80% de produse marcă proprie din cele 1.800 de produse de la raft.

Ca să le facă pe plac românilor care își doresc să cumpere produse din propria țară, nemții de la Lidl au lansat brandul propriu umbrelă numit Cămara Noastră. Sub acesta, retailerul listează doar produse ce provin din România, precum mezeluri, brânzeturi, dulciuri, dulcețuri, conserve și băuturi.

”Din dragoste pentru tot ce este autentic românesc, am bătut țara în lung și-n lat și am căutat rețete originale după care să creăm cele mai bune produse românești.

Am căutat apoi cei mai buni furnizori autohtoni care să le producă pentru noi, respectând cele mai înalte standarde de calitate. Le-am strâns pe toate în Cămara Noastră pentru ca tu să te bucuri de gustul autentic românesc”, sună prezentarea brandului pe site-ul Lidl.

De unde vin produsele romanesti din Lidl. Nemtii au creat un brand special pentru tara noastra
Magazin Lidl

Lidl, campanie pentru brandul dedicat românilor

De când a lansat brandul Cămara Noastră și Săptămâna Românească, în anul 2015, Lidl a investit în mod constant pentru a dezvolta gama de produse autohtone. Aceasta a ajuns la 200 de produse românești, prin intermediul unor parteneriate cu furnizori din țară.

Recent, nemții de la Lidl au lansat o campanie dedicată brandului, numită ”Cămara Noastră te poftește la șezătoare”. Retailerul a publicat pe site-ul Lidl mai multe spoturi ce au prezentat câte una dintre fabricile în care sunt realizate produsele românești. Imaginile referitoare la producție au fost completate de ilustrații și povești, balade cum se cântau la șezători, precum și rețete românești.

În plus, în cadrul campaniei, în perioada 15 martie – 15 aprilie 2021, clienții Lidl au putut participa la un concurs cu un premiu important. Prin tragere la sorți, ei au putut câștiga 3.000 de euro, seturi de farfurii personalizate ori vouchere de cumpărături. Tot ce au trebuit să facă a fost să înscrie un bon de cel puțin 70 de lei ce a conținut și un produs Cămara Noastră și să răspundă corect la câteva întrebări despre furnizorii locali Lidl.

Urmăriți Impact.ro și pe