Aranjarea identică a magazinelor Lidl din întreaga lume are în spate o strategie solidă, gândită de cei mai buni designeri de interior din Germania. Cei mai mulți dintre clienți nu și-au dat seama de acest detaliu.
Sistemul de aranjare interioară din magazinele Lidl din întreaga lume are ca scopuri principale fluiditatea prin acestea și scoaterea în evidență a principalelor categorii de produse, pe care reprezentanții lanțului mizează pentru a obține un profit cât mai mare.
Una dintre cheile succesului lanțului de magazine Lidl este culoarul din mijloc ce există în fiecare unitate în parte. Pe acesta există întotdeauna tot felul de obiecte ce le dau clienților un sentiment de mister și le provoacă dorința de a explora și de a reveni la cumpărături.
Un alt detaliu din designul magazinelor Lidl din toată lumea este existența unei brutării în interior, în zona de acces a clienților.
Un alt secret ce contribuie la succesul lanțului de magazine Lidl este faptul că acesta pune la vânzare produse ce sunt aproximativ la fel cu cele ale unor mărci mari, dar la prețuri mult mai mici.
Lidl folosește un design și culori similare pentru ambalarea produselor proprii similare celor ale unor branduri de renume. În plus, în aceste magazine, clienții găsesc alimente proaspete din producțiile locale.
Lidl este un lanț de magazine de tip discount ce a fost înființat în urmă cu 90 de ani, în anul 1932, în Germania. Acesta aparține grupului Schwarz, ce operează și lanțul de magazine Kaufland.
În prezent, există peste 11.000 de magazine Lidl în Europa și în Statele Unite ale Americii. Peste 300 dintre acestea se află în România. La finalul lunii iunie, s-au format cozi de nedescris la deschiderea unui nou magazin Lidl în țară.