Dacia a primit o lovitură cruntă. Anunțul făcut de proprietarul mărcii

Rădulescu Valentin 20.07.2020, 16:11
Dacia a primit o lovitură cruntă. Anunțul făcut de proprietarul mărcii

Compania Dacia a primit o lovitură grea din partea pandemiei. Vânzările Renault au scăzut enorm de mult în urma restricțiilor impuse de țările din Europa pentru a încerca să elimine infecțiile cu noul tip de virus. Așadar, proprietarul mărcii a făcut un nou anunț.

Dacia, lovitură cruntă pe timp de pandemie!

Renault a raportat luni o scădere de 34,9% a vânzărilor pe planul global în primul semestru din 2020. Din cauza pandemiei cauzată de noul virus, vânzările au scăzut la 1,26 milioane de vehicule, în timp ce brandul Dacia, a vândut doar 161.334 vehicule, adică un declin de 48,1% față de aceeași perioadă în anul 2019, se arată potrivit agerpres.ro.

De asemenea, în această perioadă au crescut livrările la modelul electric ZOE, care au urcat până la 38% în primele șase luni ale anului 2020. Producătorul auto este unul dintre cei mai mari beneficiari ai subvențiilor implementate luna trecută în Franța, pe piața Renault. Așadar, în Europa, livrările modelului ZOE, au urcat cu aproape 50% în primul semestru din acest an, adică 37.540 de unități, iar pentru luna iunie s-a înregistrat un număr record de aproape 11.000 de comenzi.

Dacia a primit o lovitură cruntă. Anunțul făcut de proprietarul mărcii
Dacia a primit o lovitură cruntă. Anunțul făcut de proprietarul mărcii

Vânzările au scăzut pe plan global

Vânzările au scăzut pe plan global în primul semestru din 2020, iar în principal totul vine de la restricțiile impuse de către țările din Europa pentru a elimina pandemia, anunță Renault. De asemenea, în Rusia, a doua cea mai mare piață pentru Renault, vânzările au scăzut cu o cincime. În India, acestea au scăzut cu 29%, iar în Brazilia cu 47%. În schimb, datorită succesului pe care la avut noul SUV XM3, livrările au crescut cu 51% în Coreea de Sud.

„Începem a doua parte a anului cu un nivel ridicat al comenzilor şi un nivel satisfăcător al stocurilor”, a spus Denis le Vor, șef de vânzări și marketing.

Urmăriți Impact.ro și pe