Cum faci cea mai pufoasă omletă. Trucul simplu care asigură succesul reţetei

Stan Filon 13.04.2021, 11:50
Cum faci cea mai pufoasă omletă. Trucul simplu care asigură succesul reţetei

Mulți nutriționiști spun că micul dejun este cea mai importantă masă a zilei. Nelipsită de la un mic dejun copios este tradiționala omletă! Chiar dacă sună simplu de făcut, omleta nu iese așa cum trebuie chiar tutror. La unii se arde, la alții rămâne prea crudă. Noi te învățăm trucul prin care vei obține cea mai pufoasă și gustoasă omletă!

Cum faci cea mai pufoasă omletă

Această rețetă de omletă va fi pe placul tuturor, deoarece vei face cea mai pufoasă omletă pe care ai făcut-o până acum, iar ingredientul secret este unul foarte simplu și ieftin. În plus, cu siguranță că îl ai deja în casă, așa că te poți apuca chiar acum de gătit.

Trebuie să știi că înainte de a bate ouăle pentru omletă, trebuie să le adaugi puţină apă minerală. Omleta se va face mai repede, va fi mai gustoasă şi mai pufoasă. În plus, pentru o omletă completă, poți face așa: poți tăia un cârnat în bucățele mici, pe care să le prăjești în foarte puțin ulei. După ce s-a prăjit, poți adăuga câte ouă dorești, spase direct peste cârnați. Se adaugă sare, apoi se amestecă ouăle cu cârnatul. Se adaugă puțină apă minerală, iar când consideri că ouăle sunt aproape gata, poți adăuga brânză de oaie sau cașcaval. De altfel, poți îmbunătăți onleta ta după bunul plac. Poți adăuga măsline, ceapă verde, ceapă galbenă, diferite semințe. Opțiunile sunt nelimitate.

Cum faci cea mai pufoasa omleta
Cum faci cea mai pufoasa omleta

Sunt sau nu dăunătoare ouăle pentru ficat?

Un studiu recent arată că 8 din 10 români mănâncă săptămânal ouă. Aproape 240 de milioane de ouă se consumă în fiecare lună, în România.Chiar dacă în țară sunt 250 de ferme care produc între 180 şi 200 de milioane de ouă pe lună, tot nu sunt suficiente. Importăm alte 40 de milioane! Cele mai multe ouă se vând în Muntenia şi Transilvania, iar produsul este preferat mai mult de femei, decât de bărbați.

Sunt sau nu dăunătoare ouăle pentru ficat? Ei bine, specialiștii s-au răzgândit. Au ajuns la concluzia că ouăle nu stau atât de mult la baza creșterii nivelului de colesterol din sânge. ”Unul pe zi sau şapte ouă pe săptămână. Studiile nutriţionale şi cele de risc cardiovascular, risc metabolic, au arătat că ouăle sunt alimente utile organismului, că nu au ca şi consecinţă creşterea colesterolului în sânge atât de mult pe cât se credea”, declara pentru știrileprotv.ro medicul nutriționist Andreea Moroșanu.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI