Cu câți bani sunt plătite, de fapt, casierele din magazinele de lux Fendi

Daria Petrescu 07.11.2021, 09:44
Cu câți bani sunt plătite, de fapt, casierele din magazinele de lux Fendi

Fendi este una dntre cele mai cunoscute case de modă de lux din Italia. Aceasta produce vestimentație haute couture și prêt-à-porterbde calitate superioară și nu sunt mulți cei care reușesc să își achiziționeze produse vestimentare dintr-un astfel de loc. În cazul în care vrei să devii un angajat al acestei companii, trebuie să știi că experiența în domeniu este necesară. Cu câți bani sunt plătite, de fapt, casierele din magazinele de lux Fendi

Cu câți bani sunt plătite, de fapt, casierele din magazinele de lux Fendi

Valoarea companiei Fendi este estimată la aproximativ 3,5 miliarde de dolari. Fendi este o casă de modă italiană de lux, care produce vestimentație haute couture și prêt-à-porterbde calitate superioară.

A fost înființată la Roma în 1925 ca magazin ce comercializa haine de blană și piele. Astăzi, împreună cu brandurile Louis Vuitton, Kenzo și Givenchy aparține corporației de modă LVM. Cu câți bani sunt plătite, de fapt, casierele din magazinele de lux Fendi

Mai multe vedete cunoscute apreciază acest brand de lux

Casierele din magazinele de lux Fendi sunt plătite cu suma de 16 dolari pe oră, ceea ce înseamnă că acestea pot ajunge la un salariu de 2, 260 de dolari pe lună, o  sumă deloc de neglijat.

Echipa creativă de marketing a casei Fendi a profitat de influența rețelelor de socializate pentru a readuce brandul în top.

Astfel, casa de modă a devenit din ce în ce mai populară după ce vedete precum Kim Kardashian, Kylie Jenner și Nicki Minaj au purtat Fendi din cap până în picioare și au postat fotografiile pe conturile lor de Instagram.

Despre compania Fendi

– Casa de modă Fendi a fost deschisă în 1925 de către Adele și Edoardo Fendi, ca un magazin de blănuri și piele, care în scurt timp a devenit foarte apreciat în lumea modei de pretutindeni

– În 1994, Paola Fendi i-a oferit surorii sale mai mici, Carla, conducerea companiei.

– businessului de familie i s-a alăturat și Silvia Venturini Fendi, fiinca Annei Fendi, în același an

– până în 1999, Fendi și-a concentrat 32% din totala producție a buisnessului în blănuri și îmbrăcăminte

– Casa de modă Fendi a fost un buisness de familie până în anul 1999, atunci când Prada și LVMH și-au unit forțele pentru a cumpăra 51% din acțiunile companiei pentru 545 milioane de dolari.

În septembrie 2020, designerul englez Kim Jones a fost anunțat că preia rolul de director artistic al colecției de femei Fendi

– în 2002, Prada a fost de acord să își vândă cele 25,5% de acțiuni pe care le deținea, corporației LVMH pentru 265 milioane de dolari.

În 2015, Fendi a încetat producția liniilor de parfum. Tot începând cu acest an, casa de modă Fendi își va avea sediul central la Palazzo della Civiltà Italiana

– În 2017, Fendi în colaborare cu platforma de comerț online Farfetch, a lansat un magazin spcializat de genți de mână realizate exclusiv la comandă.

– Până în 2018, Fendi a depășit pragul de 1 miliard de euro pentru vânzările anuale

– Până în 2018, casa de modă opera o rețea de 215 magazine în întreaga lume

– La acel moment, compania avea 3.000 de angajați în întreaga lume, inclusiv aproximativ 400, care lucrau în ateliere specializate în piele și blană din Italia.

Urmăriți Impact.ro și pe