Vacanța unor turiști români în Bulgaria s-a transformat într-un coșmar. Oamenii s-au îmbolnăvit în timpul sejurului, din cauza mâncării de la restaurant, dar și condițiile de cazare au fost unele care au lăsat de dorit. Turitștii au fost nevoiți să se întoarcă din concediu cu două zile mai devreme și au relatat întreaga experiență negativă pe Facebook.
Mulți români au ales și anul acesta să își facă vacanțele la mare pe litoralul bulgăresc. Stațiunile din țara vecină sunt alese în fiecare an de numeroși români, pentru condițiile pe care le oferă și pentru raportul calitate-preț. Există însă și excepții, iar o vorbă înțeleaptă spune că la pomul lăudat nu trebuie să te duci cu sacul.
Au aflat-o pe pielea lor mai mulți români pentru care vacanța la un hotel all-inclusive din stațiunea Sunny Beach din Bulgaria nu a fost tocmai experiența la care se așteptau și pentru care au plătit. Unul dintre turiștii pentru care concediul s-a transformat în coșmar și-a povestit experiența pe Facebook:
„Am fost la Hotel *** în Sunny Beach. Am avut bilete all-inclusive pentru 6 nopți. Am plecat după 4 nopți cu toxiinfecție alimentară. Mâncarea servită era resturi de la supliment, iar la supliment ce rămânea de la cină sau mic dejun. În camera pânzele de păianjeni erau peste tot, nu se făcuse curățenie și mobilierul rupt. În incinta hotelului mizerie peste tot.
Am fost trimis să parchez mașina într-o altă parcare, tot a lor, dar plătită, deși în parcarea de la hotel erau locuri libere. Perioada a fost 25-31.07.2022”, a scris turistul, pe pagina Am fost acolo. Într-un alt comentariu, autorul a menționat și cât a plătit pentru întregul sejur: 710 euro pentru 6 nopți de cazare.
[rssfeed id='1609318597' template='list' posts=2]Postarea turistului a atras numeroase comentarii din partea altor internauți. În timp ce unii au spus că și ei au avut experiențe negative la acel hotel, alții au menționat că mizeria este lăsată tot de către turiști și că, într-o oarecare măsură, aceștia sunt responsabili pentru condițiile care lasă de dorit.
Au existat și persoane care au atras atenția că, înainte de a rezerva o vacanță într-un loc, turiștii trebuie să se informeze foarte bine, pentru a se asigura că nu vor avea parte de experiențe negative.
„Are vreo 900 de review-uri, toate proaste, nota pe booking e puțin peste 5. De ce te-ai duce acolo?!”
„Poate că nu ați știut să căutați impresii despre el, păcat că ați pierdut banii și timp, dar mulțumim că împărtășiți experiența dvs, poate alții nu vor mai merge în viitor. Nedumerirea mea este de ce mai există asemenea hoteluri în listele booking? Când sunt cotate cu 5, bookingul ar trebui să scoată din lista lor asemenea cazări.”, au fost doar două dintre comentariile în acest sens.