Cluj: Ce s-a întâmplat cu un bărbat când a vrut să reclame apa Cheile Cibului și Proxi de la Lidl și Profi. Scene incredibile

Elena Avramescu 26.01.2021, 10:52
Cluj: Ce s-a întâmplat cu un bărbat când a vrut să reclame apa Cheile Cibului și Proxi de la Lidl și Profi. Scene incredibile

Un bărbat a vrut să reclame apa Cheile Cibului și Proxi. Clujeanul care a cumpărat apă de la magazinele Lidl și Proxi, de la brandurile Cheile Cibului și Proxi, a descoperit ceva absolut bizar, și anume că acestea au gust de diluant. Nu a lăsat lucrurile așa, astfel că s-a dus să depună plângeri pentru a lămuri problema, însă a întâmpinat destule piedici.

Un bărbat când a vrut să reclame apa Cheile Cibului și Proxi

Bărbatul a fost plimbat peste tot, de la OPC a fost trimis la Direcția Sanitar Veterinară Cluj, iar mai apoi la DSP, unde a aflat cu stupoare că emailurile nu funcționează. Toate aceste instituții au obligația de a verifice reclamațiile primite de la cetățeni.

Un barbat a vrut sa reclame apa Cheile Cibului si Proxi
Apa plata

Referitor la apa minerală care este comercializată în magazinele Lidl din Cluj-Napoca și Profi Food din Cluj-Napoca. Apa minerală la care mă refer se numește Cheile Cibului și Proxi amândouă sunt caracteristice ca marcă numai acestor două. Lanțuri de magazine.

Am cumpărat ca de obicei această apă minerală prima data Proxi de la Profi, din sensul giratoriu de la Piața Mărăști. Acesta este magazinul de baza Profi din Cluj. Din 4 baxuri, două când deschideai sticla, apa mirosea a diluant. Ok! Am aruncat cele două baxuri aseara, în jurul orei 19:30. Am mers la Lidl de pe strada 21 Decembrie din Cluj și am cumpărat un bax de apa, marca Cheile Cibului, apă de masă.

Aceeași problemă când desfaci sticla miroase a diluant. Astăzi de dimineață am încercat să fac o sesizare la OPC pentru aceste produse, dar am fost expediat: ”Nu este de competența noastră. Mergeți la DSVSA Cluj (Direcția Sanitar Veterinară Cluj).

Am mers. După ce m-au plimbat o jumătate de oră de la o intrare la alta, a venit până la urmă cineva și îmi spune flegmatic „Aaaa, cu apa… Da, dar nu este de competența noastră. Mergeți la DSP Cluj”. Ok! Zis si făcut.

Am mers la DSP Cluj, pe strada Bălcescu, nr. 16, aici de la capăt nimeni. Nu știe nimic la ghișeu am stat ca prostul. Nimeni nimic. După vreo 10 minute vine o doamnă și spune: ”Nu la noi. Mergeți pe strada Constanța, nr. 5. Acolo este administrativul și depuneți plângere. Noi suntem laboratorul”.

După ce m-am plimbat aiurea câteva ore ca să depun o plângere, deoarece este pusă în pericol sanatatea mea și sănătatea publică, de pe Constanța mi se spune să depun plangerea on-line, pe e-mail. Ok. Treacă-meargă, dar aici altă surpriză. Adresele de e-mail afișate pe site nu funcționează. Acum vă întreb pentru că nu purtăm mască, hop cu amendă, dar pentru marile companii care vând produse infectate, neconforme, nu se da amenda???, a povestit Lucian, potrivit stiridecluj.ro.

Urmăriți Impact.ro și pe
Elena Avramescu
Este redactor Impact.ro. Absolventă a Colegiului Naţional ”Mihai Eminescu” din Buzău, precum şi a Facultăţii de Jurnalism din cadrul Universității Hyperion din Bucureşti, Elena Avramescu...